|
|
|
|---|---|
jeppe_L |
i beskrivningen till slutsteget sår det att man ska koppla i den..men måste man det? om man måste koppla i den...ska man bara sätta den i remote hålet bak på steron?(där e bara ett hål att välja på min) |
| Via remotekabeln startas slutsteget när du sätter på stereon.Skulle remote-utgång saknas på huvudenheten går det också att använda utgången för elantenn. | |
|
och skulle man ha en så gammal stereo som inte ens har det, så får man starta steget själv med en strömbrytare. när + kopplas till remoten så slår steget till [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
jeppe_L |
okej......själva remotesladden e dentunna som siter emd signal kabeln va? |
|
ja oftast brukar den det, vissa lågnivåkablar har inte det för det kan störa signalen.. men jag tror det kvittar. jag har 2 olika kablar i 1000:- klassen och den ena har och den andra har inte... tror inte den stör. [Varför ha en motor som suger, när det finns fläkt?] |
|
jeppe_L |
okej.jag ska koppla in allt i helgen.jag har dratt alla kablarna...så jag åer kommer md frågor om det inte blir nåt ljud:) |
|
Om huvudenheten saknar remote så kan man helt enkelt koppla steget till "key+". Det kan ge problem om du har ett dåligt steg som brusar när huvudenheten är avslagen, och du sitter i bilen ofta med huvudenheten avslagen. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.