|
|
|
|---|---|
|
Har en bmw 325 touring 88 tänkte kolla vad värdet kan tänkas vara och om det ens är värt att sälja den(skulle va nöjd med 15k). Lite info om bilen Nyrenoverad topp med shrick 284graders kam. Extraktor grenrör Nytt sport avgas system(finns även ett till system så man får 2 pipor på varje sida) Chippad Lamelldiff som diffar mkt bra 15tums bbs fälgar med nya pirelli vinterdäck 16tums o.z fälgar med hyffsade sommardäck Grå sportskinn inredning AC(ur funktion) Servo c-lås fjärr larm car guard t70 Sportratt & knopp typ momo Mörka rutor last utrymmet 12tums bas,,högtalare & diskanter samt slutsteg(ej huvud enhet) fastbyggt i bilen dimljus sidokjolar(bmw orginal kjolar) Bes 5månader till Nya brembo bromsar runt om(skivor,belägg+h-bromsbackar) 5vxl manuell (tigh o fin låda) Går fruktansvärt bra i motor & låda inga klonk eller bonk överhuvud taget nyservad 20000mil Svart innertak chekpanel Ngt sänkt (inte för mkt så komforten påverkas utan så den fått kilformen bara) Färddator med tempratur tidtagining mm,mm Det va det bra med bilen nu till det negativa huven är svart(bilen är mörkblå mettalick) v framskärm dåligt bättrad samt finns lite rost i h sparklåda & bakskärm(ej hål) Vad ska man annonsera en sådan bil för & vad borde det rimliga slutpriset liga på? | |
|
Ingen som törs komma med en gissning.Om jag ställer omn frågan då borde jag kunna få 15000:- för den bilen relativt snabbt? Tillkom en ny sak i listan i dag nämligen en helt ny belyst m5(e34) läderknopp passa snyggt som attan |
|
| Testa, kombin e inte lika het på marknaden som sedanen eller 2dörrars. | |
| 2dörrars är en sak men 4dörrars är ju rikigt ohet vad jag fattat o av efarenhet av dom jag sålt & hoppas verkligen inte touringen med massa xtra kan va lika trög som en sån:D. | |
| Dessa bilar köps ju av "ungdomar" och de kanske inte värderar en kombi med dåligt lastutrymme före exempelvis en sedan, men som sagt, testa :) | |
|
Jo men hade jag bara velat testa så hade jag inte behövt fråga;)Om jag till mig själv när jag va runt 20 så hade jag tagit en touring före en 4dörrars (ser ju ut som en lada eller ngt annat skitmärke haha från sidan)men inte före en 2dörrars. Men får testa då om det är det enda tipset:D |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.