AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Z-Serien
1.254

söker Vita framblinkers till Z3

La
39
LadyS
Z3 Roadster,2.8 -98
Söker vita blinkers glas fram till Z3, har sök o kollat runt men inte hittat vad jag en gång fick tipset på att dom fanns, så jag ställer frågan här och hoppas på svar.. =)
Länk
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Jag köper mina stylingprylar från främst Länk
Lycka till!
Asken
Visa användare
233
Magirus
Z3 2,8 -97
Länk
gu
219
gunsnroses
Z3 3.0 Coupe -02
Jag beställde mina från "Z3 Magnus" här på forumet. Detta gjorde jag i somras, kostade mig totalt 1000 kr samt att jag fick dem ett par dagar efter betalningen. Han har även en guide till hur man ska göra det, mycket simpelt även för oss med tummen mitt i handen, dessutom en drös andra nyttiga guider för er som vill göra något mer.

-----------------
Bilen: Länk
La
39
LadyS
Z3 Roadster,2.8 -98
Intresant...ska luska vidare, tack för svaren hittills.. =)
Fu
52
Fullställ
BMW Z3 Coupe 2,8
Har hört att man kan plocka bort som nu i ditt fall det oranga glaset så du bara får reflekton synlig och sedan sätta dit en orange lampa, såg detta på en z3 m men vet inte hur det går till riktig
nån som vet?
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
på tal om vita framblinkers, nån som vet vars man kan köpa vita bak blinkers förutom hos BMW?... verkar ju vara riktigt dåligt med det till Coupén :(

La
39
LadyS
Z3 Roadster,2.8 -98
fullställ : nje det kan itne bli snyggt nånstans ju... inte sett det, men i tanken blir det nå ingen hit...

Fu
52
Fullställ
BMW Z3 Coupe 2,8
bilfreak:
jag vet var du köper billiga bmw orginal bakljus med vit blinkers till coupen
stylabilen.se
kostar 2520kr ink moms hem till dörren
finns inte att hitta på hemsidan men ring till dom
lycka till
ladyS: Jag tyckte det såg sjukt bra ut på den jag såg och jag gillar en clean orginallook
jag har vita runtom på min coupe men blev faktiskt sugen på att plocka bort mina linser, såg faktiskt riktigt bra ut men man vill ju inte förstöra något
Fu
52
Fullställ
BMW Z3 Coupe 2,8
Nån som har en bild på en z3 med bara reflektorerna??
Visa användare
758
bilfreak
Z3 Coupé
Fullställ: OK man tackar!

La
39
LadyS
Z3 Roadster,2.8 -98
ja visa bild på det...!!!
Z3
442
Z3kent
Z4 coupe 3.0si -07
Reflektorerna så känsliga för smuts framöver kanske snyggt i början?? Själv skeptisk...hade de blottade ett tag men valde mina vita blinkers istället till alla som pratar vita gula blinkersglas..original jag kör vitt rakt igenom ser det som ett lyft ..de gula kan vara hur mycket original som helst..men i mitt tycke liknar mest nåt arbetsredskap...men behåller naturligtvis allt..men värde på en Z3 vi pratar kanske 15-20 år innan marknaden rör på sig, den allteles för vanlig däremot så tror ja be håller sitt värde oavsett modell...eller vad tror ni? Smaken är som baken...//Z3Kent.

Min bil 2007Länk
La
39
LadyS
Z3 Roadster,2.8 -98
jag har en svart bil och hatar mitt oranga blockfång fram, har vitt i allt annat...o det ska det vara...

men jag vill fortfarande se en bild på hur det ser ut o ha blinkers "naket"
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.