|
|
|
|---|---|
|
Tja. Har lite kupefläkt problem på våran 328:a. Den funkar precis som den ska om jag bara har tändningen på men så fort jag startar bilen så slutar den funka. Stänger jag sedan av bilen så funkar inte fläkten då heller. Är de någon vänlig själ som har någon aning om vad de kan va för fel. Är ju som sagt i ganska stort behov av fläkten nu när de är lite kyligt ute. Tack på förhand ///Micke | |
| Jag har precis samma problem med min 320, börjar bli jobbigt och sitta och huttra på vägen till jobbet varje morgon... | |
|
Nån som vet om det är lätt att komma åt fläkten? Min gnisslar när det är kallt, försvinner dock efter ett tag då motorn har värmt upp en del. Tänkte prova om det går att få loss den och göra rent och smörja upp fläkten och se om det hjälper. BMW-320I E36, M50 B20 |
|
|
vet inte om de är samma problem men på min 328 e36 så slog den av och på hela fläktsystemet som den ville och då var det en kondensator som man var tvungen att byta, tog lös displayen och tog isär den och lödde på en ny och nu funkar den kanon Lundström |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.