|
|
|
|---|---|
| Nu vart man äntligen av med seaten(vinterbilen),så det vart en e34 525it -92 årsm istället.Ta det på rätt nu grabbar o flickor,vilken skillnad så att säga.Jag vet att det skulle vara det,men inte frugan vart värkligen överaskad... | |
|
Hehe, det tror jag det, antar att Seaten hade framhjulsdrift och det i samband med snö är inte roligt om man inte, åtminstone inte om man vill njuta av snön! På vilket sätt menar du att hon var överraskad? hoppas hon blev glatt överraskad men man vet inte med tjejer(min kör Volvo 740 och trivs med det)... E34:an är riktigt gò på vintern, på sommarn också för den delen :) |
|
| Att ens jämföra en seat och en bmw måste väl vara som att jämföra en amöba med en blåval? :) | |
| Hon tyckte beemern kändes stor klumpig,men nu är hon helnöjd o vill absolut inte byta bort den. Hon har alltid velat haft en liten bil,men jag var alltid skeptisk mot små skitar som seat,som viter bil.men jag lyckades övertala henne till förstånd o förnuft hehehe... | |
|
Det är ju inte helt ovanligt att tjejer föredrar små bilar pga dess smidighet, speciellt då vid parkering. Något jag ofta tycker att man glömmer är att små bilar inte är så roliga att krocka i. Ett bra argument som ofta fungerar om tjejen föredrar en mini bil. Visst finns det bilälskande tjejer, men de är alldeles för få. ;-) De spenderar hellre pengar på kläder och resor. |
|
|
Små bilar vid för dess smidighet, speciellt vid parkering? Måste vara därför min sambo svävar fram i en Citroën CX 25 GTi Prestige :D Den är förbannat stor. ;) Mvh Christer I'm on a whiskey diet. I've lost three days already. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.