|
|
|
|---|---|
|
Jag har Biltemas strålkastare på min bil och är inte nöjd med dem. Det sitter en metallkåpa runt glödlampan på halvljuset som halverar mängden ljus och ger ett smalt halvljus. Jag funderar på att skaffa riktiga strålkastare med bättre ljus och jag undrar om någon har koll på skillnaderna mellan BOSCH och ZKW? Är BOSCH så mycket bättre än ZKW att skillnaden i pris är motiverad? Nästa sak jag undrar är om de strålkastare Länk säljer är samma som original eller lika bra? Går de i så fall att få tag på billigare från någon annan? För att undvika missförstånd så är jag inte intresserad av styling utan standard. mvh Tomas | |
|
Ingen som vet något om det här och kan svara på någon av mina frågor? Anledningen att jag undrar är att jag inte vill lägga ut onödiga tusenlappar på BOSCH om ZKW är lika bra och ytterligare tusenlappar till BMW om Schmiedmann säljer samma strålkastare till lägre pris. Jag har letat här på forumet, men inte hittat någon tråd som ger mig svar. mvh Tomas |
|
|
jag har provat båda, men ej köpt dom nya. Jag anser att Bosch ger klart bättre lyse än ZKW, när det gäller prisvärdhet kan jag bara säga att mina Bosch för 900 kronor var klart värt det..... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
Tack Nitrious. Någon annan som provat? Eventuellt med nya strålkastare? mvh Tomas |
|
|
Nitrious, hade du samma glödlampor i båda? mvh Tomas |
|
|
jajemen, dom flyttade jag över när jag bytte strålkastare, då det ej fanns några i dom nya.... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.