|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
M3Crille: Läppen samt de berömda Vader-stolarna finns inte med i orginal standardutrustning till e36 M3 sedaner tillskillnad från coupén. Mvh, /Wille |
|
| Misstänkte att d kunde va så me läppen.. Stolarna kände ja till sen tidigare.. Tack för infon! :) | |
|
Den som söker en frisk m3 bör iallfall komma och kika på min gula sedan,bilen är i mkt bra skick men den är inte ny så några stenskott osv finns det.... Hasse |
|
|
Hej Hazze, hade jag inte haft kvar din gamla röda M3:a kavar så hade du haft en spekulant på bilen! M3 E30Länk |
|
|
Även sidokjolarna skiljer sig från M3 coupen. Hade min M3 limo -95 i ca två år. |
|
|
*Hazze* Betvivlar inte att den e frisk o fin som sig bör me dom milen men ja bor långt ifrån dig (skåne) o har ju ingen bil i trafik just nu så komma o kolla känns sådär me d avståndet.. Maila gärna fler bilder från alla möjliga o omöjliga vinklar ;) o me fullständig utrustningslista mm så kanske... :) Hade ju tänkt köpa en något billigare M3a me mer mil då såklart men en lågmilare lockar helt klart.. |
|
|
Tjena! Köper du en 97´ eller senare så har den både läppen och sidokjolarna från coupén.. Bild på min tidigare 98´: Länk Låg på blocket för lite sedan och är inte såld vad jag vet.. Mvh Jimmy |
|
|
Hej Abbe,vi kan väll byta jämt? :-) Nej den röda har väll ökat en del i värde sen du köptde dem av mig! Den saknar man ibland.... |
|
|
*Hazze* Kommer inte riktigt överens me mig själv ang färgen på din ;) Både gillar o inte gillar.. Ska kika på en bekants Estorilblåa 3,2 här i veckan o ev en 3,0 i Jönköping till helgen så sen får vi se om d blir nåt köp.. Sett många vrak tyvärr.. Håller tummarna!! Återkommer me rapport om man blir M-ägare på nytt :) |
|
|
Hazze, ja, det var en bra ide! :-) Jag får bjuda dig på en åktur om vi träffas på någon bil träff framöver! M3 E30Länk |
|
| Hmm.. Den estorilblåa hade knäckt upphängningen till bakaxeln eller va man ska säg plus att den va sned om man jämförde sida mot sida... Blev inget me den i jönköping heller "hemmafix" o stylat.. Vill ha fint originalskick men finns snart inga kvar.. Nån som känner till denna då? Länk Fan får nog snart bli Hazzes iaf.. Den växer i utseendet hos mig! Fast den e kanske såld nu..? | |
| Hazzes är såld tyvärr. även jag va spekulant på den men jag hann inte hem i tid (jobbar i norge). | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.