AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
4.116

Nån som känner till eller kollat på denna M3a?

Sida 2 av 2
M3Crille:
Läppen samt de berömda Vader-stolarna finns inte med i orginal standardutrustning till e36 M3 sedaner tillskillnad från coupén.

Mvh,
/Wille
M3
380
M3Crille
328 Coupé -97 (Turbobygge)
Misstänkte att d kunde va så me läppen.. Stolarna kände ja till sen tidigare.. Tack för infon! :)
Visa användare
253
Hazze
318-83 e21
M3 e46-01
316ti compact-02
Den som söker en frisk m3 bör iallfall komma och kika på min gula sedan,bilen är i mkt bra skick men den är inte ny så några stenskott osv finns det....

Hasse
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Hej Hazze, hade jag inte haft kvar din gamla röda M3:a kavar så hade du haft en spekulant på bilen!

M3 E30Länk
M3
87
M3limo95
Bmw 520D e61 -08
Även sidokjolarna skiljer sig från M3 coupen.
Hade min M3 limo -95 i ca två år.
M3
380
M3Crille
*Hazze*

Betvivlar inte att den e frisk o fin som sig bör me dom milen men ja bor långt ifrån dig (skåne) o har ju ingen bil i trafik just nu så komma o kolla känns sådär me d avståndet.. Maila gärna fler bilder från alla möjliga o omöjliga vinklar ;) o me fullständig utrustningslista mm så kanske... :) Hade ju tänkt köpa en något billigare M3a me mer mil då såklart men en lågmilare lockar helt klart..
Visa användare
1.236
Jemej
645 cab 12V
Tjena!

Köper du en 97´ eller senare så har den både läppen och sidokjolarna från coupén..

Bild på min tidigare 98´:

Länk

Låg på blocket för lite sedan och är inte såld vad jag vet..

Mvh Jimmy

Visa användare
253
Hazze
318-83 e21
M3 e46-01
316ti compact-02
Hej Abbe,vi kan väll byta jämt? :-)

Nej den röda har väll ökat en del i värde sen du köptde dem av mig!

Den saknar man ibland....
M3
380
M3Crille
*Hazze*

Kommer inte riktigt överens me mig själv ang färgen på din ;) Både gillar o inte gillar..

Ska kika på en bekants Estorilblåa 3,2 här i veckan o ev en 3,0 i Jönköping till helgen så sen får vi se om d blir nåt köp.. Sett många vrak tyvärr.. Håller tummarna!! Återkommer me rapport om man blir M-ägare på nytt :)
Visa användare
ProPro-medlem
3.537
Abbe
BMW M2 Competition-19
BMW 323 cab-00
BMW CS 2802
Hazze, ja, det var en bra ide! :-) Jag får bjuda dig på en åktur om vi träffas på någon bil träff framöver!

M3 E30Länk
M3
380
M3Crille
Hmm.. Den estorilblåa hade knäckt upphängningen till bakaxeln eller va man ska säg plus att den va sned om man jämförde sida mot sida... Blev inget me den i jönköping heller "hemmafix" o stylat.. Vill ha fint originalskick men finns snart inga kvar.. Nån som känner till denna då? Länk Fan får nog snart bli Hazzes iaf.. Den växer i utseendet hos mig! Fast den e kanske såld nu..?
Zo
19
Zombz
325iM -90
Hazzes är såld tyvärr. även jag va spekulant på den men jag hann inte hem i tid (jobbar i norge).
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.