AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
758

Funkar vilken blinkers som helst?

Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Tjoho!

Ja jag ska byta ut min hockey puck till sidoblinkers till en lite mer diskretare som ex 3-serien kör med. Min fråga är då bara om kontakterna passar rakt av? Visst tusan borde dom göra det?

Ni får gärna tipsa om snygga sidoblinker (kravet är att det är vitt glas då, kanske t.o.m finns eftermarknads blinkers som passar rakt av?)...
Kontakterna i sig går ju alltid att fixa relativt enkelt om det inte skulle vara samma. Viktigare är kanske att det passar bra mekaniskt mot karossen, snyggt och tätt, och att de är godkända (e-märkta) så att man slipper problem vid besiktning.

FP
Visa användare
639
Ja det var kontakterna jag tänkte på, jo iofs går det ju att löda lite, men det blir ju alltid bäst om man slipper göra sånt ;)...Ja det kommer typ att se ut som 3-seriens "nya" blinkers (tror att 3-serien använder dom, dom smalnar av lite baktill på glaset). Det får nog bli bmw original blinkers ialf, då slipper man tänka på e-märkningen. Tackar för svaret folke!
vf byta ut den du har nu.. det är ju en av z4.ans grymmaste detaljer
Visa användare
639
jerry: Kaross bygge, då har jag chansen att skippa den ;)... Nä jag kan inte hålla med om att den är en av de grymmaste. Tycker den är lite för fläskig för min smak. Men jag kommer ialf att behålla z4:ans linjer vilket jag tycker är störtsköna!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.