AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
801

Alpine Movieline, kampanj på bmw

Visa användare
8.973
Anders S.
F11 520dM -12
F20 118dM -12

Var på bmw förra veckan för att montera motorvärmare. Såg då ett kampanjblad på alla bilar i hallen.

"Alpine Movieline, nya och beg. bmw
2 st Alpine 5,8" skärmar infällda i nackstöden
1 st Alpine DVD-Växlare, klarar 6 skivor, fjärr medföljer
2 st Alpine 2-kanals trådlösa IR-Hörlurar
11.995:-
(20.995:-)"

Tycker det låter som ett vettigt pris. Ska dock erkänna att jag har dålig koll på den här delen av extrautrustning. Någon som har några synpunkter huruvida det är bra eller dåligt, billigt eller inte?

Ka
5.697
Kane
Audi A6 Allroad 55 TFSI 340hk
Om det är monterat och klart är det ett mkt bra pris. Bara delarna kostar minst 12k.
328
mården
G26 i4M50 -23
E92 325xi -08
Hej Anders.

Har själv monterat in skärmar och DVD-växlare i efterhand, jag fick dock betala mer. Har också 5,8" skärmat och det duger. Kontrollera hur känslig skärmen är för olika betraktningsvinklar. Mina blaupunkt är inte helt optimala. För att barnen skall se någorlunda bra så måste jag luta nackstödet lite bakåt.

Priset på 11.995 är ett bra pris tycker jag.

Ångrar absolut inte monteringen. Mycket snyggare (och trafiksäkrare) än en lös utrustning som hängs upp på nackstödet. DVD-växlaren är bra då man enkelt kan byta film under färd, bara att ladda upp innan man åker.

Skaffa dig ett kopieringsprogram på datorn och sedan är det bara att kopiera de DVD som du vill ha. Då slipper du ta med dig original-DVD i bilen utan använder bara kopior där. Detta har du också rätt till att göra och är alltså inget brott med avseende på piratkopiering.

Mården.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.