|
|
|
|---|---|
| Såhär när vintern börjar krypa på vill man ju kunna få bort den värsta skiten från bilen ganska ofta. Tycker dock GDS-hallen blir lite dyrt om man ska dit 1+ gång i veckan (förresten, finns det några bra sådana i NV skåne? Har varit på Preem i HBG, och den är väl ok, men inte världsbäst), så jag undrar om det finns någon hyffsad utomhusvariant där man kan spola av bilen vid behov? | |
|
"Wash-a-Car", i Ängelholm, vid rondellen mittemot Leksaksmagasinet. Du löser polletter i en automat, tror att ju mer mer du växlar (typ 100:-) så får du "bonus-polletter". / Mvh Joakim Fd 330ci: Länk |
|
| Aha. Såg att de finns i Helsingborg också (närmare hemifrån) samt i Lund, precis på väg hem efter jobbet. Är de att rekomendera alltså? | |
|
Helsingborg har ju några stycken på olika platser. Planteringen vid Shellmacken, Adolfberg vid macken där. Samt en nybyggd på Humlegården utmed 111an. // M.V.H. Daniel |
|
|
Finns minst en till som jag kom på.. Gamla landskronavägen mot RÅÅ.. vid en JET-mack där om jag inte minns fel =) // M.V.H. Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
