|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Vi alla har säkert bilder/kort vi är glada över på våra bilar! Vilken är din bästa bild? Här är mitt bidrag. /Janne Länk | |
|
Får nog bli denna då: Länk ----------------- Bilen: Länk |
|
|
Har bara denna ännu men tycker den är tokigt snygg. Ska hämta den i slutet av veckan. [URL=Länk Riwa |
|
|
Fel! Testar igen. Länk Riwa |
|
|
Nu ska ni väl inte Z3 ägare gadda ihop er va?: Jag bryter trenden bara för att! ;): Jag har inte tagit så mycket kort men jag gillar denna: Länk Förlåt för att jag har en Z4 ;) |
|
|
Oj det inte lätt men en personlig favorit är bilden jag har i länken nedan, precis monterat på spacersplattor bak. Bilden tagentaget i fint höstljus.//Z3Kent Min bil 2007Länk |
|
|
Fantastiska Z4:an: Självklart är alla bilder på Z:or välkomna! Vet inte varför jag utryckte mig att det skulle vara bilder på Z3:or.... Läcker Z4 samt bild! //Janne |
|
|
Jag gillar den här bilden! Dock är det förra ägaren (Kjell Arne) av bilen och någon av hans snälla kompisar som tagit bilden. [url=Länk <a href="Länk src="Länk border="0" alt="Image Hosted by ImageShack.us"/></a><br/> /// Viktor |
|
|
Ett försök till; Länk /// Viktor |
|
|
Den här är jag väldigt nöjd med. Länk /Clas "Real men dont eat sushi" |
|
|
Janne G: din bild var fin men man ser bucklorna som du har på dörren.. |
|
| pizza: Jag vet, väldigt avslöjande kort som visar parkeringskador från uppslängd dörr :-( Bortsett från det så gillar jag ändå bilden. | |
|
Har inte tagit en massa bilder utan njutit mest bakom ratten första sommaren. Men nu har planerna börjat att smidas för nästa säsong o då lär det bli fler bilder tagna. Tycker denna är ok trots att solen lyser med sin frånvaro ;) Länk /Pane |
|
|
Här är en sommar bild att dröma sig tillbaka till Länk BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
| bmwjonsson: Ah trevlig bild och bil! Fan man börjar redan längta till sommaren! | |
|
bmwjonsson: Jag bugar inför din snygga lackering. Riktigt nice! Riwa |
|
|
Tackar !!! vinter känns extra lång just nu ..suck men på jul afton blir det en sväng till stan ,,,ner cabbat å tomte luva ..hihi BMW Z3M-POWER FOR EVER |
|
|
Detta kortet blev jag nöjd över....taget samma dag som jag köpt bilen :) [img]Länk |
|
|
Oj blev fel....provar igen: Länk |
|
|
Länk Länk Länk :) |
|
| Zed82... Man får inte posta porrbilder här... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.