|
|
|
|---|---|
|
Hej! Har en Bmw 325 e36:a årsmodell 92. Har köpt en motorvärmare nu men kan inte hitta var den ska sitta. Man ska tydligen knacka bort någon frysplugg å sätta den där. Kan någon förklare var den ska sitta, eller om någon har en bra bild på det hade det varit super bra. Tackar på förhand. | |
Vantage |
Länk Länk Lycka Till :-)) Niclas |
|
Ok tack. Så hålet sitter under grenröret, till höger då? Finns det flera hål (fryspluggar) i jämte eller finns det bara en (så man tar rätt, hehe) |
|
Vantage |
Fler finns kanske, men den passar ( Värmaren alltså ) nog bara i det främre frost-pluggs hålet !! Niclas |
|
Okej Det är ingen som vet hur mycket kylarvästska det går i? |
|
Vantage |
Länk Niclas |
|
Det finns ju 3st frostpluggar på min bmw 325 92:a enligt anvisningarna verkar det vara den längt till höger man ska ta. Men där sitter motorfästet eller vad det är ivägen. Kan man då ta frostpluggen i mitten istället?? |
|
| Ingen som vet, är rätt brottom nämligen?? | |
| Fick motorvärmare monterad på min 316 nyligen. Även där satt motorfärstet ivägen för främre pluggen och mekanikern lossade på motorfärstet för att komma åt. | |
|
Lånar tråden lite grann. Har en M50-B25 jag skulle vilja montera motorvärmare på, men känns inge vidare att börja banka hål på motorn för att få fast värmaren, tänk om man misslyckas och sabbar allt! ;P Eller är det lättare än vad man tror? Måste man ta upp hål i denna motorn eller finns det utanpåliggande som fungerar lika bra? Tack på förhand! Mvh/Adson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.