|
|
|
|---|---|
|
Hej, SOm säker många fler har jag sett amoteks annonser lite varstans. Är det någon som har erfarenhet från deras produkter eller är det en helt n satsning??? Är intresserad av framför allt ljudupplevelsen, hur den jämnför sig mot ex ferritta då det känns som en bra måttstock. tack på förhand | |
Vantage |
Är oxå intresserad då jag fn håller på att renovera en E36:a. Företaget är nybildat hösten 2007 och drivs vid sidan av studier ?? Är intresserad om någon köpt grejor hos detta företag och hur allt fortlöpt ( Tid,betalning samt kvalitet på det köpta ). Niclas |
| Ja, i o med att det verkar nystartat kan man ju undra... Kanske någon som bor i GBG trakten o kan kolla in företaget? | |
| Mycket seriöst företag med bra service. Amotek fixade hem bromsskivor till mig av mycket bra kvallitet. Fick betala samma pris för två som BMW tar för en. | |
|
Instämmer med de1ta, mycket seriös firma i mina ögon. Jag har enbart haft goda erfarenheter fr AMOTEK och kan rekommendera de till andra BMW entusiaster. Killen som driver företaget är både intresserad av och kunnig inom BMW. Det går bra att berätta hur ens situation ser ut och vilka krav man har i avseende på pris, kvalitet och utförande och få råd och synpunkter. Bra och smidiga att handla utav, inget krångel. Bra priser. Beställde nu i veckan en omgång bromsskivor till min 540iA och en omgång bromsskivor till mina föräldrars E39 från dem. För uppföljning, se min blogg om någon vecka när jag hunnit montera skivorna. Lite beroende på hur mycket tid & lust som infinner sig. __ Bilblogg: Länk |
|
|
Jag köpte en lampsats med facelift bakljus, och vita blinkers till min E38 av Henning på Amotek, och är mkt belåten. Snabbt leverans, bra pris och bra bemötande. Rekomenderas! BMW CS #5139 |
|
|
Nu har jag monterat ett rostfritt avgas från amotek till min 328! Är mer än nöjd med det hela! Underbart diskret sound och övrigt hög kvalitet för pengarna. även jag har kontakt med Henning där, kanonkille! Kan bara rekomendera Amotek för er andra! |
|
|
Var passformen bra? funderar på ett sånt system till 325an |
|
| Passformen är bra, man får endast göra en smärre justering med en distans på ena uppfästningen där bak. Inget krångligt. | |
loftahammar |
Mattepat: du kan inte lägga in ett ljudprov med det nya avgassystemet, skulle vara kul o höra hur det låter för är själv intresserad av ett sådant... Mvh Robban Länk |
|
Jo kommer göra det när jag fått tummen ur att spela in lite. Kommer även komma mer info om systemet från amtoeks sida. |
|
loftahammar |
Mattepat: du har inte spelat ljudet från systemet än?? är intresserad av hur det låter:) Mvh Robban Länk |
|
Hej, tänkte bara informera om att systemet jag köpte håller på att utgå ur sotimentet hos amotek, de skulle dock få in nått nytt fräsigt värre.... Henke på amtoek nämnde till mig att de dock hade ett par system av den gamla sorten över till bra priser.... ett litet tips till er alla. Jag är supernöjd med mitt i varje fall. |
|
| Någon som kan säga något om dessa system vad gäller ljudbilden jämfört med Ferrita/Eisenmann? | |
|
Fick nyss mail från Amotek som då säljer dels Supersport (4625 kr) och Bastuck (4325). På Youtube låter Bastuck rejält maffigt, men det är svårt att säga om det ljudet åstadkoms med enbart slutdämparen eller helt system. Någon som vet mer om just Bastuck? |
|
| Här är en video på original vs bastuck på en e36 328. Låter fint. | |
|
här är länken med. Länk |
|
| Ja, men det är hela systemet väl? Hur mycket låter slutdämparen i sig självt, tro? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.