|
|
|
|---|---|
|
Hej, undrar om vinterhjul från en 520-96 15tum passar på min 320-93 med 16 tum? Mvh M | |
|
Nej!! Varför? Fel offset Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Men då får jag tacka. Hittade inte vad jag sökte el hur jag skulle söka. Tyckte det var enklara o fråga då jag e ny medlem för dagen. Hittar du inte, fråga! (gammalt djungelordspråk) |
|
|
Du kan använde dig av de flesta orginal fälgar från E46, Z3 och E36. Kan bli problem med M-fälgar i vissafall. Du ska försöka ha ett ET på fälgarna som inte ligger så långt ifrån orginalet 42. Har de inte en toksänkt bil så kan du köra som jag mfl har nämligen ET35 med helst inte bredare sulor än 225:or. Skulle du köra med icke orginal fälgar så kommer navhålet inte att stämma till 100% vilket kommer att innebära att fälgen hamnar minst 1mm snett och du kommer då att känna kraftig obalans. Det avhjälper du genom att köpa centrumringar hos närmsta däckförsäljare. |
|
|
Länk skingrar dimmorna lite bättre Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| Tackar! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.