|
|
|
|---|---|
|
BMW Motorsport ha gjort det. www.fiawtcc.com Svenskarna gjorde bra i från sig i Macau , tycker jag. | |
|
...har gjort det igen ... ska naurligtvis stå. Länk |
|
| för vilken gång ordningen??? | |
|
Nån har säkert bättre koll än mig men har inte BMW vunnit mästerskapet 3 ggr på dom senaste 4 åren? Minns iaf att Prialux har ett par titlar på raken i wtcc. |
|
|
Öppnade nyss mailboxen och fann svaret på min egen fråga...! 33-årige Andy Priaulx, gjorde det omöjliga. Han tog sin tredje VM-titel i rad egentligen 4 på rad då serien hette etcc tidigare. Nu får man vara ännu mera stolt över vårat märke! Keep your distance! |
|
|
Apropå WTCC Hur många här kör Race 07-spelet? Skitkul att kasa fram ( ;-) ) , på bl a Pau´s och Macau´s gator i en Formel BMW-bil eller en M3 e30 eller en WTCC-BMW i form av e46 eller e90. Eller varför inte Caterham eller Radical. |
|
|
Jag spelar då och då, ytterst hög underhållningsfaktor :-) Kör på en 22" ws-lcd och en logitech g25 ratt. Alltså med koppling, 900graders rattutslag och sexväxlad manuell låda med back. Wtcc-bilarna har ju sekvesiell låda med e30m3 -87 är ju garanterat utrustad med en vanlig h-låda får man anta? Jobbigt att kunna få kärringstopp i starten haha :-) Ursäkta att jag bidrog till trådkapandet förresten |
|
|
Hehe Ja, jag kapade min egen tråd ! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.