AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
920

Vart finns en BRA lackeringsfirma med motivlackering?

go
212
goldman
535ia-97
Kommer under vintern/våren att lämna in bilen för att få den omlackerad och ev få dit något fint motiv på!
Jag börjar med att sondera terrängen med att fråga er här på forumet på Autopower!
Har ni några bra kunskaper och kan rekommendera om någon firma som är ytterst proffsiga gällande detta eller har ni rent av erfarenhet tex haft inne bilen för omlackering el motivlackering?

Vill veta såsom pris,skicklighet,hur lång tid tar det tills bilen är körklar,lackeringsfirmor jag bör välja resp undvika,positiva o negativa erfarenheter,hur når jag dem osv

Bra att veta är att jag har en e39:a och bor i Örebro men denna lackeringsfirma kan ligga någon annanstans i landet för det viktiga ÄR yrkesskickligheten!!!

Bmw=Bil_Med_Wett
Visa användare
639
Fantastiska Z4:an
Bmw z4 3.0i ESS (TS2+) -04
Rollesart han håler till nästan i Sala vilket är relativt nära för dig, han är väldigt vääldigt duktig, Jag har själv gått på två kurser hos honom. Han har även en som gör hellackeringar vilket är smidigt om den ändå ska motivlackeras.

Pris kan jag inte säga först eftersom du inte sagt vilka delar du vill ha motivlackerade, hur detalherat vill du ha? osv.

Men här med Rolle så får du svar ganska fort om han inte har alldeles för fullt upp: Länk
Bo
609
Bobba
Bmw 540IA-97
Länk visserligen i blekinge men de är skickliga,lackade bla Mr_funs 350 z o de är där jag lackat grejer till mina bilar.
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Det finns något helgon inom motivlackering som håller till i Kristinehamn. Hans huvudsakliga gebit har tydligen varit motorcyklar tidigare samt lastbilar? Får forska lite mer...
Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.