|
|
|
|---|---|
|
Hittar massor med trådar om montering av nackstöd på E36, dock hittar jag ingen där compacten diskuteras. Min bil saknar nackstöd bak och jag vill ha det av flera skäl. Någon som vet om det sitter fästen under tyget? isåfall är det ju bara att göra små hål och trycka ditt ringarna runt hålen och sticka ner ett par nackstöd från skroten eller nåt. Man vill ju inte chansa med att göra hål ityget för att inse att det inte fanns några fästen där ; ) Johan S #4079 & #4079A www.bimmer.se Länk | |
|
Hej Johan Om jag inte missminner mig så har Compacten samma lösning som Cabrion. Eftermonterade själv för några år sedan och det som behövdes var ett par konsoller, brickor, fjädrar och skruvar. Kolla på Länk |
|
|
Tror också att jag har ett par konsoller liggande i garaget. Om jag hittar dem kan jag skicka mot transportkostnad. |
|
|
Tänkte bara fylla i tråden lite Korkat nog har jag inte varit där bak i baksätet och luskat hur det ser utan jag har kört bilen till returbilen , lagt ner 20 minuter på att demontera konsoller och skruvar o allt och sedan betalt för grejorna. Hade jag tänkt efter FÖRE och gjort vad jag gjorde i dag så hade jag inte behövt göra allt det extrajobbet. Det sitter alltså färdiga konsoller under tyget och det enda jag i princip behöver göra är att snitta 2 hål och trycka ner nackstöden. Vill man göra det seriöst är det lite mer mekk med att montera lite plastbrickor o skruvar för att få 100% original look och funktion. Så nu vet ni att på danskimporter är det förmonterat under tyget. Johan S www.bimmer.se Länk |
|
|
Ok, tror nog att jag läste någonstans att det var så med Compacten. På Cabrion så saknades det i alla fall. Själv köpte jag vid tillfället dubbel uppsättning av ngn anledning så ett par konsoller ligger kvar här om ngn behöver dem. |
|
|
Här oxå ; ) Johan S www.bimmer.se Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.