AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Styling
1.156

Kolfiber eller matt svarta njurar och luftintag till m3:an?

bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
Tjena!

Har en carbonsvart m3:a och funderar på att byta ut kromgrillarna i fram och på sidorna till antingen svart kolfiber eller matt svart abs plast. Vad tror ni blir snyggast???

Tacksam för svar!

MVH

Micke
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
bomis: CF kommer nog inte att bidra till någon större kontrast till din CB men kostar 3ggr mer än mattsvarta plasten, alltså kommer bara att kunna se CF:en på nära håll.

jag valde svarta ABS pga kan vara lite over-kill med CF runt om, bilen är ingen show-car och det svarta tillägget nu bidrar verkligen till komplett shadow-line och kontrasten

trodde att du hade andra roligare grejer att mekka med!?!
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
p-car>> du menar om jag bytt bil?? nope...
vad tror du om tonade sidoblinkers??
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
p-car>>by the way, vart köpte du dina framblinkers?? är det klarglas eller smoked?
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
bomis: köpte mina på Realcar, dom finns runt hörnet där jag jobbar så jag fick se dom IRL innan och dom lovade mig om jag inte gillade kunde dom köpa tillbaka, bra killar och god säljare
köpte samtidigt, chromade blinkers för 99sek paret, riktigt bra kvalité till bra pris iom jag slipper frakten

kolla nu på Depo, men jag velar nu för dom jag har matchar riktigt bra till Xenon projektorn

svarta sidoblinkers passar nog riktigt bra till din CB!
bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
realcar i västberga?? vad fick du ge för dina blinkers? kvalité & passform?
Är det push in eller skruvat?

jag funderar på att gå allblacked out, och då blir det dessa uppgrad:

Länk

Länk

Länk

Länk

vad tror du?
Visa användare
601
p-car
03.5 M3 SMG
yepp, Västberga stämmer bra, fick nog ge 499, riktigt bra passform, montering samma som original

delarna kommer se riktigt bra ut på din bil, eas ska ha riktigt bra grejer men tror att alla grejer kommer från samma källa iaf från Taiwan eller Kina men vad spelar det för roll

om du bestämmer dig för Depo skulle jag gärna svänga förbi å kika på dom, är intresserad på dom själv men det finns ingen i svea som säljer dessa

hur går det med CSL grejerna, när börjar du med projekten?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.