|
|
|
|---|---|
|
Var kan jag köpa CSL Replikor från Velocity? USA, övriga EU funkar också. Förutom stylabilen.se, modbargains.com och jlevi.com och ebay.com. | |
|
Dessa har bra priser speciellt nu när dollarn är låg: Länk Även engelska ebay har rätt mkt: Länk |
|
| Jag har sökt rätt mkt och hittils inte hittat någon i Sverige som säljer Velocity replikan till ett bra pris.. Just nu lutar det åt att man får beställa. Du kan även prata med dom flesta som säljer fäljarna där om du går in på e46fanatics forumet.. | |
|
jag tror att Velocity (VMR) är valet av tillverkare i CSL-rep, seriösa när det kommer till vikt och finish tydligen finns märke AZA i US som gör liknande till 60% av VMR priset, mer info på fanatics |
|
|
Vi säljer som sagt Velocity, men priset är högt pga flygfrakten (340 USD) samt tull+moms. Vi kan ordna ett gruppköp liknaande den i våras, där priset kan sänkas, och vi kommer att frakta dessa med båt istället. Då kommer vi att kunna spara cirka 1000-1300:- / sats. Maila ifall Ni har några frågor ang detta. Mvh Razvan Terme www.stylabilen.se |
|
|
Jag har vänt upp och ner på www och hittat ett schyst pris men väljer att vänta någon vecka för se ifall det dyker upp något billgare. Razvan, vad kan priset bli cirka vid gruppköp -08 om man vill ha 19''? Du har PM! |
|
| Länk | |
| Länk | |
|
Dom på första länken såg ut som ett par riktigt dåliga kopior. Den andra länker var INTE billig. |
|
| du kan köpa mina bättre begagnade csl 18" till e46 med hyfsat fina däck om du vill ;) | |
| 18'' är för tjejer! | |
| Michelo, Jag är möjligen intresserad. PM'a mig mer info samt bilder om det finns. Tack //v | |
Mattias_johan |
Har sett modellen som Razvan säljer live. Riktigt fin finish va det. Så dem rekomenderar jag |
|
Länk Länk |
|
|
Jag säljer en sats nya 19-tummare: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.