|
|
|
|---|---|
|
Insplanet kollade upp en M3 3,2-97:a åt mig. 25år,7 skadefria, bil med larm och startspärr, låst garage, 1500mil/år, i orten Onsala, 3mil söder om Göteborg. Helförsäkring 48200:-/år självrisk 2000:- Så nu vet ni de! Daniel Länk | |
| Hehe det är ju som hittat ;D Fy faan vilka priser dom tar ut för M-bilarna | |
|
Om var 3:e bil blir stulen varje år så är premien berättigad. mvh Tomas |
|
|
Varför ska du ha det bättre än någon annan =) Skämt o sido så är det skrämmande!! In God we trust, All others pay cash/// |
|
|
Jag gav 17400/året inget larm, ej startspärr 4skadefria år. 22år, 4 mil utanför kalmar och det tyckte jag var dyrt. Gav 23760 när jag var 21år. |
|
| Insplanet hittar sällan den billigaste försäkringen, kolla med Vesta. | |
| Ring runt till dem stora bolagen. Du borde komma ner till 12 000/år tycker jag. Inspanet är inget att ha, de erbjöd mig en försäkring som var 4500 dyrare än den jag hittade på efter 2 telefonsamtal. Kolla Länsförsäkringar. | |
|
lägg till moderna försäkringar sveland var bra ett tag iaf på en sådan bil kan det vara värt att samla flera försäkrignar och få rabbat på bilen kolla med bolagen! Mpower |
|
|
Jag kollade precis med MHRF huruvida jag kunde teckna entusiastförsäkring för en M3 -97 cab. Det gick finfint, 1500:- år/helförsäkring!!! Men det krävs att vissa kritierier uppfylls, bla följande: - att man har en bruksbil registrerad på sig - att man har en äldre, entusiastförsäkrad bil (via MHRF) registrerad på sig - garage, brandsläckare etc - endast använda som nöjesbil - som nyast 10 år gammal - 2-dörrars cab ok, vet ej hur det är med coupe/limon Men om man uppfyller det ovan (vilket jag gör) är det ruskigt billigt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.