|
|
|
|---|---|
| Tänkte bara tipsa om att Motorjournalen i nästa avsnitt ska köra BMW M1 i nästa avsnitt 20 november. | |
|
tänk den som hade kanal 9 ... Vrför vara så urbota korkade och lägga det i en sån Udda kanal.. Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
| det ska jag lägga på minnet, tack! | |
|
Nån mer än jag som hade gåshud under reportaget. Vilket underbart ljud :-)) En klar drömbil att ha i garaget M. Pedersen |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Låter som min ungefär! =) MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
Platsar utan vidare i mitt garage...Kul repotage med härlig motorsång! ___ //Ulf |
|
|
Ja, jag hade gärna suttit bakom ratten på en sådan maskin, om jag med mina 190cm får plats. Trevligt ljud med hjälp av annan slutburk , ;-) . Och det är nog en bra investering, har i alla fall varit med tanke på värdestegringen både på gatbilen och racebilarna. En fräsch gatbil för minst 1 miljon sv kr , och för en racebil begär några ca 300 tusen euro. |
|
|
En av de stora anledningar att jag fastnade för märket BMW var just M1'an som jag hade en bilbana med när jag var liten (M1 Procar med de underbara M-stripsen). Va gott den låter! Kul att han vågade använda den som det är tänkt, inget fegköra :) ! Njut av en Procar M1: Länk Riktigt bra program överlag igår kväll, nästa vecka verkar lovande också Mvh, /Wille |
|
| Riktigt bra reportage! MJ har ryckt upp sig. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.