|
|
|
|---|---|
|
Hej. Jag funderar på att beställa ett Jamex sportsline väghållningskit till min 323i Touring. Detta kostar ca 5500 kronor i Sverige och leveranstiden är ca 6-8 veckor. Därför tänkte jag istället beställa dessa från england där de inklusive en rabatt tar 261 pund = 3375 kronor. Men frågan är då hur stor blir fraktkostnaden och tillkommer det några övriga kostnader? Någon som vet? Mycket tacksam för svar! Alj | |
|
Det är bäst att fråga säljaren, det kan variera en del. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag har mailat dem två gånger men inte fått något svar. Kan tänka mig att de hellre ser att jag köper dem direkt från Sverige och är krånglig som vill ha dem med frakt från England. Något annat kontaktsätt än mail ges inte på hemsidan. Jag behöver givetvis inte ha något 100% exakt svar utan det är mest om någon har beställt någon form av produkt i liknande storlek så jag kan bilda mig en någorlunda klar uppfattning om prisbilden. Alj |
|
|
När jag köpte stötdämpare från tyskland så gick det på ca 20 euro i frakt för 4 st dämpare. Men det går ju som sagt vad inte att veta vad din engelska firma tar för frakten. En del tar bra betalt för frakten och en del tar ut den verkliga kostnaden bara. Har du någon länk till sidan? |
|
J.B |
Prova att ringa och prata med dom , mail svarar sällan eller alldrig många firmor på , jag tar hem mycket från USA , och det bästa är att skapa en kontkt först genom att ringa , Sen kan man maila eller faxa om man vill vara säker på att dom förstrår vad man menar ,,ang adress ,konto nr mm . Du kan kolla själv oxå vilka företag som man kan använda o skicka med , UPS och dom där firmorna är dyra , tänk på att frakt som skickas och kommer på 1-3 dagar är DYR , ta hellre en frakt som kanske tar 6-10 dar ,, dom du köper saker utav bryr sig inte vad frakten kosstar om du inte säger något själv ... J.B |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.