|
|
|
|---|---|
|
Hallå där! Jag har troligtvis problem med mitt bränslepumps relä men kan inte hitta det. Jag har sökt på forumets trådar efter info. Det finns en tråd där man beskriver vart relät skall sitta men går jag efter den beskrivningen somja g ahar tolkat den så hittar jag relät till kondensor fläkten. Jag har två st reläboxar en stor med alla säkringar och en liten med 2 relän och tre socklar. den den lilla boxen sitter starx framför den stora. Mina frågor är nu i vilken av boxarna skall relät finnas, var i boxen borde man hitta det och har någon kanske i huvudet vad det skall stå för nummer på ovansida av relät. Tackar på förhand! | |
|
Det skall vara i boxen på motorns högra sida, skruvas upp, sitter vid torpeden.Stor svart box. mvh/Gunnar |
|
|
Bör se ut som på nedersta bilden i din box ockås. Länk //Roffa |
|
|
Ahhhhh.... Där föll poletten ned! Många och stora tack för hjälpen! Nu kanske man kan skrämma igång skrället då. /Ian |
|
|
Hittade relät men det var tyvärr inte det som det var fel på. Så nu blir det dags att dra ur soppapumpen och se om den går eller inte. /Ian |
|
|
idde: Du har powerpost. //Roffa |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.