AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
1.741

Vad tror ni om denna m3 e46?

intresserad av en m3:a, har en audi a4 3.0 som inbyte....

Vad tror ni om denna?

länk: Länk

bo
1.868
bomis
M3 2008, E92
personligen hade jag aldrig köpt en Phoenixgul m3:a då jag tycker färgen är gräslig. Sedan hade jag stuckit till c:a 50 papp och fått en 02:a med lägre mil & smgII
färgen spelar mig ingen roll.... och vill helst ha en manuell... den har haft 8 ägare. Känns ganska mycket ändå... funderar fortfarande....
Ab
56
Abbemannen
M3 cab-01
520i-02
det äe inte bara som det känns=) är priset lågt är ofta skicket det med.
Bilen står hos en aukt bmw återförsäljare och är svensksåld. Priset är väl inte särskilt lågt med tanke på årsmodell och mätarställning. Jag har själv köpt bil av firman och de är i högsta grad seriösa.

Var god att bruka sökfunktionen!
Länk
Mi
2.004
Mixtus
E60 530i 2004
Håller med wendtan. Du måste åka och kika på bilen. Svensksåld och "rätt" handlare. Börja med att kolla upp alla ägare, bara att spåra på. Ibland blir man lurad av historiken. Köpte själv en 328 för några år sedan som hade många ägare, men det var förmodligen den mest välskötta BMW jag har ägt. Men som alltid: skicket, skicket, skicket avgör alltid.
Visa användare
2.178
Herr Gaspedal
BMW 535D -07 M-Sport
Kolla vilka de 8 ägarna är.
Jag har haft en bil med 11 ägare i pappret men bara två verkliga brukare.

Jag tycker 229 för en bil som gått verkliga mil och som står hos en aukt. ÅF är helt ok pris. Sen brukar man ju kunna diskutera priset lite?

Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk
-A
116
-AL-
Z3M Coupe x2
E53 3.0
E36 cab mint
V70 2.5T
Ser ut som imma i lyktorna fram.
Go
750
Goldcom
328iA M-Sport -13
911 Carrera 4 GTS -18
Kan kanske vara så att jag är ung men Jacobsson har tyvärr oerhört dålig service. Har varit där ett antal gånger och vid ett flertal gånger sitter bara försäljarna och dricker kaffe eller ska flytta några bilar och struntar fullständigt i mig. Skulle aldrig köpa en bil där även om deras bilar är fina.
Jag tycker jag känner igen det regnumret. Har den inte varit med i TV. En f.d pressbil då med andra ord. Kanske förklarar det bra priset.
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

Jorå..sök på "motorjournalen" på youtube så finns där en rolig film från när bilen var ny.....:-)
pe
1.853
peddan
Bmw 330d -15
Bmw 520d touring -10

ops ursäkta....fel bil.....:-/ skiljer bara en bokstav i reg numret....
Du har rätt peddan. Ett c istället för s.
ser bra ut.. färgen är grymmt grymmt snygg och det är klart du ska ha en sån.. det jag saknar är dock 19" fälgarna och navi
Priset är helt rätt hos aukt. handlare som måste lämna viss garanti på bilen, synd att den inte har 19", helskinn, navi mm, men det är väl det som gör priset och att det finns många ute till försäljning. Kolla så att den säljs genom firman och inte av någon anställd eller kund som inte behöver lämna någon garanti.

/Micke

BmwCS nr05419
Länk
snackade med dem, dem ger bara 1 mån garanti, inga vinterhjul heller.... .... den säljs nog genom firman... antar jag
16.551
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Alla MRF handlare är väl skyldiga att ge 6 månader åtminstone?

//Lövet

Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es?
at
313
atmos
320 e46 m clubsport... X4 20d m sport...
tror alla mrf handlare måste ge minst 3 månaders garanti
Denna då?

Länk

något skämt...
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Om man ens tror att den annonsen är riktig skulle iallafall jag undra över mitt eget sunda förnuft.
Bilden visar dessutom en cab och hela texten är slarvigt ihopsatt och om jag vore så desperat av pengar så skulle jag lämna ut mitt telefonnr....

M V H
Stephan

Min bil: Länk
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.