|
|
|
|---|---|
|
intresserad av en m3:a, har en audi a4 3.0 som inbyte.... Vad tror ni om denna? länk: Länk | |
| personligen hade jag aldrig köpt en Phoenixgul m3:a då jag tycker färgen är gräslig. Sedan hade jag stuckit till c:a 50 papp och fått en 02:a med lägre mil & smgII | |
| färgen spelar mig ingen roll.... och vill helst ha en manuell... den har haft 8 ägare. Känns ganska mycket ändå... funderar fortfarande.... | |
|
det äe inte bara som det känns=) är priset lågt är ofta skicket det med. |
|
|
Bilen står hos en aukt bmw återförsäljare och är svensksåld. Priset är väl inte särskilt lågt med tanke på årsmodell och mätarställning. Jag har själv köpt bil av firman och de är i högsta grad seriösa. Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Håller med wendtan. Du måste åka och kika på bilen. Svensksåld och "rätt" handlare. Börja med att kolla upp alla ägare, bara att spåra på. Ibland blir man lurad av historiken. Köpte själv en 328 för några år sedan som hade många ägare, men det var förmodligen den mest välskötta BMW jag har ägt. Men som alltid: skicket, skicket, skicket avgör alltid. | |
|
Kolla vilka de 8 ägarna är. Jag har haft en bil med 11 ägare i pappret men bara två verkliga brukare. Jag tycker 229 för en bil som gått verkliga mil och som står hos en aukt. ÅF är helt ok pris. Sen brukar man ju kunna diskutera priset lite? Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
| Ser ut som imma i lyktorna fram. | |
| Kan kanske vara så att jag är ung men Jacobsson har tyvärr oerhört dålig service. Har varit där ett antal gånger och vid ett flertal gånger sitter bara försäljarna och dricker kaffe eller ska flytta några bilar och struntar fullständigt i mig. Skulle aldrig köpa en bil där även om deras bilar är fina. | |
| Jag tycker jag känner igen det regnumret. Har den inte varit med i TV. En f.d pressbil då med andra ord. Kanske förklarar det bra priset. | |
| Jorå..sök på "motorjournalen" på youtube så finns där en rolig film från när bilen var ny.....:-) | |
| ops ursäkta....fel bil.....:-/ skiljer bara en bokstav i reg numret.... | |
| Du har rätt peddan. Ett c istället för s. | |
| ser bra ut.. färgen är grymmt grymmt snygg och det är klart du ska ha en sån.. det jag saknar är dock 19" fälgarna och navi | |
|
Priset är helt rätt hos aukt. handlare som måste lämna viss garanti på bilen, synd att den inte har 19", helskinn, navi mm, men det är väl det som gör priset och att det finns många ute till försäljning. Kolla så att den säljs genom firman och inte av någon anställd eller kund som inte behöver lämna någon garanti. /Micke BmwCS nr05419 Länk |
|
| snackade med dem, dem ger bara 1 mån garanti, inga vinterhjul heller.... .... den säljs nog genom firman... antar jag | |
|
Alla MRF handlare är väl skyldiga att ge 6 månader åtminstone? //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| tror alla mrf handlare måste ge minst 3 månaders garanti | |
|
Denna då? Länk något skämt... |
|
|
Om man ens tror att den annonsen är riktig skulle iallafall jag undra över mitt eget sunda förnuft. Bilden visar dessutom en cab och hela texten är slarvigt ihopsatt och om jag vore så desperat av pengar så skulle jag lämna ut mitt telefonnr.... M V H Stephan Min bil: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.