|
|
|
|---|---|
|
Tja, måste bara skriva av mig lite. Va uppe i stockholm o hämtade mig en ix för några veckor sedan, har sen dess väntat på snön och igår eftermiddag/natt kom den. har aldrig kört ix innan o hadde fortfarande sommardäcken på, men fy satan så rolig den va, hittade mig en stor tom parkeringsplats där jag lekte av mig en ganska bra stund. Vilken underhållande bil, underbara att köra o sticker dit man pekar med ratten, nu är det bara att hoppas att den håller =) Mvh Erik A true gentleman never travels behind less than twelve cylinders! (ärligt stulen av Jesperado) | |
| Måste testa en sådan någon gång pckså... Har dock tvekat pga den dåliga acc-tiden.. Men tänk att komma in och spinna med alla fyra hjulen samtidigt:) Det är respekt det... Dock så är 325 utan ix också en jäkla rolig vinterbil:) Men farlig..:P | |
| Bilen spinner inte på alla fyra samtidigt, den spinner på högst två hjul samtidigt... :) Såvida den inte är "agadiffad" | |
| Spray :))) Det vore rätt kul annars... Åka in i macdriven och spinna på alla fyra samtidigt:) | |
|
hähä! =) lööve e30 :D |
|
|
Verkligen, körde min -87:a 28k mil med avgassystem, sinter koppling o 185/15 nordfrost 3-4? nya iallafall. Vi var ett sällskap på ca: 15-20bilar som körde på en plogad bana på åkermark av hög kvalitet. roligar än sjön då de e 3d. Vi var snabbast av alla i min 325:a trots alla mil o 4hjulstarter inga problem : ) bilar: evo 6, försiktig förare. alfa q4 (4wd) 3,0 v6, "lika snabb" 220hk? fint chassie (ix= tok mjuk org)hög vikt. cheva s10 4wd blaser 4,3 v6, riktigt snabb i rätt händer kul o titta på men räker inte. fanns oxå 2hjulsdrivna bilar som 525, 325, 318, 900, 240 osv. alla bilar gick riktigt fint. men 4wd går fortare i snön, bromsar bättre oxå (samma rot på alla hjul). snart är min -89:a klar, kul o komma ut igen : ) |
|
| Humm btw... är det inte rätt farligt att åka på sjön ? Borde ju kyla rätt dåligt... Vill till att viskokoppling och fläkt är riktigt frisk då:P | |
| farligt att åka på sjön? kylar le inge mindre där än på gatan? | |
|
Spray! Måste nog få tillägga en liten grej: Nog fan spinner då min med tre hjul iaf. Diffad bak men odiff fram.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.