|
|
|
|---|---|
|
Kan man fixa halvljus automatik på något sätt i min 540 iAT -95? (Så att man slipper stänga av dem manuellt varje gång man kliver ur kärran? C-YA! | |
|
Har varit uppe förut. Du kan kolla Länk Mats E BMWCS 3050 |
|
| Använda sök funktionen så hittar du vad du söker!! | |
|
Någon som vet vad satsen som Mats länkar till kostar? -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
552:- + frakt och postförskott. Står på deras sida under "privatimport". Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
En fråga. Om bilen inte har halvljus automatik måste den vara en import då eller. För enligt min stämpel i service boken så ska den vara såld i april eller nå sånt 1989. Och den har Inte halvljus automatik, nån som vet svaret på denna fråga Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
Vet inte vilket år det blev lag på att ha halvljuset tänt men misstänker att biltillverkarna blev tvingade att montera halvljusautomatik i den vevan. Äldre bilar har det inte, men som sagt vet jag inte från vilket år. Jag hade en Volvo -87 och den hade. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
okei, tack Micke!!! =) Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
| kan oxå hända att nån bytt strömbrytaren till belysningen på den...köpte själv en strömbrytare från skroten och då försvann min halvljusautomatik. Efter en koll på skroten så visade det sig att strömbrytaren suttit i en importerad bil och därigenom så fungerade inte automatiken. Köpte en "svensk" knapp sedan och då gick allt bra igen..... | |
|
Kan det tänkas att det fungerar med en "svensk" knapp på en importare? -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.