|
Sida 2 av 3
|
|
|---|---|
|
Hej hej. kom lite sent till pite pga en polare jobbade till fyra så vi kom ca 16.30 på väg till havsbadet höll jag på att få pisk av en blå audi a6 avant med ett rör på varje sida bak. Nån som vet vad det var för bil för jag måste säga att den gick ruggit bra... Var det bara jag där som körde M3a? nån som såg nån annan än min svarta med regnr. HBZ 818??? Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
|
fan vad fint det var, underbart, vilken uppslutning , är skitnöjd, hela piteå skakade av stereo, däckspinn och brummande avgasystem inatt, detta bara MÅSTE vi göra om! /mvh jocke |
|
|
kan tilläga att bilen du höll på att få pisk av förmodligen var en 2.7 Bi-turbo, runt 270hk dessutom, bara jag som vart impad av Johans lotus omega?, när han visade hur ett 70m ställ på 2an går till. /mvh jocke |
|
|
Var en helt okej träff..var j-vligt kul att så många kom =) Håller med det här måste göras om!! Mvh:Roger |
|
| varför inte ta nästa träff i luleå?? tex den 11/5 om det inte är för nära inpå träffen som var igår?? | |
M3-Mackan |
ÄR lätt med på nästa träff...11/5 kanske lite nära inpå eller? -Mackan- |
|
det är väl nog så nära.. vi tänkte väl vänta en månad ingefär till nästa. vi har snackat om byske eftersom det finns grillmöjligheter, race möjligheter, och stor parkering. /mvh jocke |
|
|
JOkko: Ja e lätt på ner till Byske, vi har ju stuga inte så långt ifrån byske så man e ju halvt uppvuxen där, men Byske låter helt fint Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
MIDSOMMARAFTON måste ju vara en perfekt dag för träff, grillning och cruising!!!! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Jokko>>> Jag har hört från annat håll att det nog var en 2,7 biturbo... Och en sån med ett litet chip kan den väl ha runt 320-330 hk??? Såg tyvär inte johans ställ... Själv drog jag ett farligt ställ upp mot MAX och vad händer då, jo en ful jävla opel kommer ut från MAX ser inte mig så jag får kasta åt andra hållet där jag får möte, kasta tillbaka in igen... Tror jag skulle slagit ihjäl denne opelförare om han kommit fortare... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
M3-Mackan |
Ååååh man blir ju galen när man får höra att de vart däcktjut ihelgen :) Byske låter perffa. Midsommar låter inte heller så dumt, då är väl dem flesta lediga (men fulla) eller? -Mackan- |
|
Midsommar är kanske inte så bra ändå. ok de flesta är lediga men vill även supa... Jag ska då supa och inte låter jag nån annan köra min bil. Dessutom gillar nog inte bestämelsen att jag skulle åka på nån bilträff på självaste midsommarafton... Livet är för kort för att köra diesel!!! |
|
M3-Mackan |
Vill nog kanske inte heller sätta mig bakom ratten på midsommar...men nån dag efter kanske? -Mackan- |
|
Hade förstås tänkt komma till havsbadet kl 15, men bilen behövde förstås tvått, dammsugning mm så jag kom först dit kl 17.45. Hittade då inge där. Hade ni åkt in till centrum då ? Aldrig mer en rostig Volvo ! |
|
|
hombre, snuten förstörde det mesta gällande havsbadet.. med sin besiktningsman och allmänt dålig attityd, runt 17.45 satt jag i gräset nedanför kyrkan och kollade på alla som körde redlight-racing förbi kyrkis parkeringen.. var våldsamt mkt bilar.. jo midsommar är väl inte nån bra ide, vi vill väl slippa den värsta fyllan?, tyckte det var bra nu dock.. inte nåt ont om dom som vill ta sig ett järn, men det tenderar att spåra ur om det blir för mkt. och sen vet juh alla att bilar+alkohol inte är nån bra kombination. m3-mackan, jodu, du missade verkligen något.. ;) var en helvetes fin kväll. /mvh jocke |
|
M3-Mackan |
Hörde av en polare som var ner att det var en ganska fet "ragg" inne i centrum på kvällen. Nästa gång är jag med... -Mackan- |
M3-Mackan |
Vad hände vid havsbadet? "Snutens besiktings man & dålig attityd" ? -Mackan- |
|
Klart som fasen att man e med på nästa träff. Ska ju bo i Arvidsjaur i sommar så.....då e man j på hemmaplan!!!! Missomar e nog lite dumt men man borde ta träffen någon gång under govädrets tid och inte allt för sen, gärna under semestertid då många kan komma! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
Var för mycket bilar inne i stan på kvällen, gick ju inte att köra, skulle ta någon större stad än piteå nästa gång.. Skulle det bli något i byske då?? Det är ju förvisso mindre by, men närmare där jag bor :-) Ps: tror inte på midsommar, alla har andra saker för sig då. /Nicke |
|
|
Luleå, nån helg strax efter midsommar tycker jag!!!!! -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.