|
|
|
|---|---|
|
Vad tror herrarna om denna vagn. Svsåld, en ägare. helt ok skick avsaknad av rost mm samt under ärliga 10.000mil på mätaren? Det av simon_en så viktiga "SCHINN" finns samt elstolar, automat, klima 2, Stora BCn mm mm. Mvh Asken | |
|
Verkar ju vara en unik 735:a. Under 10000mil? Stämmer det så är det bara att handla efter sedvanlig beg.kontroll. Värdet? 50 000 måste det nog ligga kring. Beror oxå på hur många intressenter som "kryllar" runt vagnen... Jag är inte så van att se 7-seriebilar(E32)med de milen,så värderingen kan säkert vara helt "galen". Mvh janne. |
|
|
Milen stämmer jag har följt bilen sen ny. Jo rätt unik vagn. Tack. Mvh Asken |
|
|
Jag har sett andra som har fått 50.000 kronor för 735i som har gått 20.000 mil så jag tycker att det ska ligga på 60-75.000 kronor med tanke på milen. En som har de milen ska ligga högt. Om skicket är bra dvs. Det ska inte finnas en rostfläck. Den verkar vara bra utrustad också. //Schnitzer |
|
|
Under 10.000 mil är ju ingenting för en sådan bil. Jag har kört en 735i -88 som har gått 42.000 mil och den går helt perfekt fortfarande. Tänk då hur långt den kan gå i framtiden om den har gått under 10.000 mil!!! //Schnitzer |
|
|
Sålde min 730 -88 9500 mil (ruskigt bra skick) för 69´ förra året. |
|
|
Hej! Jag och en kompis har under en längre tid kuskat runt i landet på jakt efter en OK E32 730/735. För ett par veckor sen hittade vi en 735iA -87 på Lexus i Stockholm, visserligen utanför vårt prisområde men intressant i alla fall. Den hade gått ca 11500 mil, en ägare mellan 87-01, därefter ägd av en säljare på Lexus. Den hade servats korrekt och hade enligt uppgift skinn, elhissar, ellucka, farthållare, AC m.m. Utsatt pris var 49 000, den gick enligt en säljare för 48 000. Erik Bromma |
|
| Var och titta på 735 hos Lexus. Det var första e32 som jag kollat på¨, ville vänta lite och kolla billigare objekt först för att jämföra lite. Skulle sedan ge ett bud till Lexus försäljaren.Men någon annan hann före. Ångrar lite att jag inte slog till direkt för bilen var värd sina 49000 kr förstår jag nu efteråt när jag tittat på "20000 milare" i bedrövligt skick för 30000 kr. Kan bara gratulera den som köpte denna pärla. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.