AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
2.890

Roligaste BMWn under 100kkr.

Sida 2 av 2
Anders; Busa med en totalt livsfarlig bil gör bara dom som har aktiv dödslängtan (jag är INTE med i den gruppen), liknande dom som kör hoj på nordslingan (en dör i veckan oräknat dom som dör i helikoptern på väg till sjukhuset) höll på att krascha på Nürburgring i 540i/6 E34 och det jag tänkte var bilen blir skrot men jag överlever = det kan jag acceptera, absolut inte bra men slipper rullstol=) Klarade upp situationen = allt ok=) ingen större rädsla infann sig efteråt om jag kört hoj eller 02: a hade jag flugit hem, jag vet mina begränsningar, ingen mening att utmana döden, därav kravet på hyfsad säkerhet, by the way min ålder är 32 och jag gillar livet=) don't you?

Stephan
An
404
Anders C
2002 -73
2002ti -69
320i -78
<<Anders C du är ju hela 40 och borde förstå "hyfsad säkerhet är ett grundkrav för att jag ska få någon vilja var ute och "busa". Är det konstigt ???

Mvh Danne >>

Ja, det är konstigt. Busa för mig är att köra och sladda lite på en parkeringsplats, eventuellt på en sjöis, men allra helst köra banträff på en racerbana. Om man definierar "busa" som jag gör så klarar man sig väldigt bra med en 02a utan att riskera någonting.

/Anders C
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.