AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
779

Förvaringsmöjlighet höger bak E39 sedan

Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

I min M5 är det väldigt dåligt med förvaringsutrymme i bagaget för mindre prylar, typ papper, fälgtvätt eller liknande. Under golvet är det något platt fack där i stort sett inget får plats. Satt och surfade på RealOEM och såg att den öppningsbara luckan som sitter höger bak på deras skiss Länk ser annorlunda ut än min. Nr 7 på bilden har en upphöjning som man verkar kunna stoppa ner nr 19 i och så ser inte min ut om jag minns rätt. Tror inte jag har någon upphöjning alls utan mer som att bagageutrymmets nivå fortsätter ut även i den delen av luckan.

Hur har ni andra det i era sedaner?

___
//Ulf
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

En annan intressant sak är att på länken ovan som är för en M5 så kostar en sådan lucka $183 medan i denna länk Länk som är för en 530i så kostar motsvarande lucka $35.

Kan ju vara att det i verkligheten är skillnad på dessa även bilderan ser likadana ut då jag gissar att batteriet sitter under denna lucka på alla modeller utom M5.

___
//Ulf
Visa användare
4.611
christer silvén
330E -20 G20
520D -17 G30
420D cab -17 F33
Jag har en sådan lucka (7) med fack (19)på min e39:a, och där under sitter batteriet.
Ett mycket praktiskt förvaringsfack.

BMW CS #5206
Kan ju vara en annan och kanske lite mer påkostad klädsel på M5:ans trunk panel som skiljer mot övriga E39:or
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Klädslen ser ut och känns precis som i min 530iT, bara annan färg. Finns en lyxigare variant till M5 med Alcantara men den kostar $507 enligt länken ovan...

___
//Ulf
Även jag har lucka 7 med fack 19.
Trodde detta satt på alla E39 sedaner.
Men BMW är ju duktiga på att ta betalt för extrautrustning, så varför inte...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.