|
|
|
|---|---|
|
I min M5 är det väldigt dåligt med förvaringsutrymme i bagaget för mindre prylar, typ papper, fälgtvätt eller liknande. Under golvet är det något platt fack där i stort sett inget får plats. Satt och surfade på RealOEM och såg att den öppningsbara luckan som sitter höger bak på deras skiss Länk ser annorlunda ut än min. Nr 7 på bilden har en upphöjning som man verkar kunna stoppa ner nr 19 i och så ser inte min ut om jag minns rätt. Tror inte jag har någon upphöjning alls utan mer som att bagageutrymmets nivå fortsätter ut även i den delen av luckan. Hur har ni andra det i era sedaner? ___ //Ulf | |
|
En annan intressant sak är att på länken ovan som är för en M5 så kostar en sådan lucka $183 medan i denna länk Länk som är för en 530i så kostar motsvarande lucka $35. Kan ju vara att det i verkligheten är skillnad på dessa även bilderan ser likadana ut då jag gissar att batteriet sitter under denna lucka på alla modeller utom M5. ___ //Ulf |
|
|
Jag har en sådan lucka (7) med fack (19)på min e39:a, och där under sitter batteriet. Ett mycket praktiskt förvaringsfack. BMW CS #5206 |
|
| Kan ju vara en annan och kanske lite mer påkostad klädsel på M5:ans trunk panel som skiljer mot övriga E39:or | |
|
Klädslen ser ut och känns precis som i min 530iT, bara annan färg. Finns en lyxigare variant till M5 med Alcantara men den kostar $507 enligt länken ovan... ___ //Ulf |
|
|
Även jag har lucka 7 med fack 19. Trodde detta satt på alla E39 sedaner. Men BMW är ju duktiga på att ta betalt för extrautrustning, så varför inte... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.