|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
JA! Äntligen lyckats komma till skott med att köpa en bil med några fler hästar än 325an. Ville ha tag i en med så mycket utrustning som möjligt och helst Sv-såld. Och jag fick tag i en sv-såld dock var den utan nav. Men det tar jag, istället för att köpa en importbil som jag inte vet någon historik om. Den här bilen har en kompis haft en längre tid så det känns som att jag vet lite mer vad jag har köpt nu. Nu till det tråkiga, jag har ju inte provkört bilen, tragiskt men sant. Samma dag som vi gjorde upp affären så snöade det. Så jag längtar till våren :) Ska bli intressant att prova M5:an till sommaren :) | |
Gemini__ |
Grattis! Släng upp lite bilder nu så får vi kika lite närmare på pärlan. =) |
|
Ja grattis till din drömbil då :-) Då kan du ju passa på att pula lite med pärlan typ byta ALLA oljor, rengöra lmm med Länk osv listan kan göras lång om man vill. Mvh Danne |
|
| Får gratulera till nyförvärvet,även min dömbil fast imolaröd... | |
|
Daniel F. Ja, lite puts hinner jag nog med innan våren :-) Dock är lmm nyss bytt på den. Och bilder kommer när jag får fälgarna, jag vill inte förstöra bilens vackra utseende med orginalfälgarna. Ska bli intressant att prova M5:an till sommaren :) |
|
|
grattis till ditt nya åk :) Min Bil: Länk |
|
| bara att gratulera.. en underbar bil :D | |
| Var köper man "AIR SENSOR CLEAN" Är det svårt att plocka ut den och rengöra? | |
| Bortkastade pengar med air sensor cleaner det funkar ej.Finns att köpa på mekonomen bla. | |
|
Airsensor cleaner fungerade på 540in. Men bara ett kort tag. Grattis till din nya bil. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
|
Skönt att höra att det finns folk som tycker att det är roligt att någon annan kan köpa en bil som den faktiskt vill ha. På den lokala orten blir det mest skitsnack. Men ja, nu till frågan, någon som har ett bra tips om fälgar till en mörkblå M5+ :-) Jag vägrar att ha orginal fälgarna. Ska bli intressant att prova M5:an till sommaren :) |
|
|
Man får gratulera till den nya bilen. Breyton har många fina fälgar att välja. Mvh Frasse M5 |
|
|
Grattis till bilen och välkommen i klubben ;) Jag åker på BBS'er som jag tycker är rätt snygga, finns bilder i min profil Länk . |
|
|
Själv så har jag slagit till på ett par BBS i 19" Länk Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
| Jag kör på 19"BBS Challenge....kan varmt rek dessa.. | |
|
Verkar vara många som kör bbs. Och ja, faktiskt challange är väl ända bbs fälgen jag kan tänka mig. Men jag är nog mest inne på ett par Breyton avalance 19" Grejjen är bara den, att dom har varit på bilen innan och jag och killen jag köpte bilen av bor i samma by, så det känns lite opersonligt att ha hans fälgar också men bilen är klockren med dom. Jobbigt läge. :-) Ska bli intressant att prova M5:an till sommaren :) |
|
|
Du ska inte ha 20" när du ändå handlar dyrfälgar? 19 är lite litet på den bilen, rent visuellt...men det är ju naturligtvis en smaksak. |
|
|
Grattis till nyförvärvet.. Blir mest skitsnack på min lilla ort med..... Men det e ju saker man får ta åker ju M5 ;-) MVH John |
|
|
19" M6 hjul ser mycket bra ut på E39 tycker jag. Har själv beställt 18" kopior av den fälgen till vinterdäcken. Men så jävla ful är väl inte originalfälgen eller? Förövrigt kan jag bara gratulera till ett mycket trevligt BMW val. Mvh Mathias |
|
|
2002tii du har fel! Läs denna tråd Länk särskilt slutet. Mvh Danne |
|
|
Ja, faktiskt så är M6 hjulen riktigt fin på e39 det måste jag hålla med om. Tja, 20"? Jag vet inte, jag förstår att det ser bra ut, det kan ju inte misslyckas på så vis. Frågan är bara om det går att åka i bilen då? Speciellt eftersom jag bor efter en grusväg :-) Ska bli intressant att prova M5:an till sommaren :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.