|
|
|
|---|---|
|
Är det någon på forumet som har en hum över var relät till bakrutevärmaren sitter på en e34 touring? Eller kanske någon som har en förteckning över vilka reläer som är vilka. Är det inte paj så pajar det. | |
|
GM och RM är inblandade, kolla här: Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Jag hittade relät (tror jag ) på den sidan. däremot måste jag hitatdet i själva bilen. är det någon som vet var det skall finnas fysiskt i bilen eller hur det ser ut? /Ian Är det inte paj så pajar det. |
|
|
Är det K11 du letar efter, sitter det under vänster sida av baksätet. Där finns det en power distribution box. Återkom om du inte vet var där! mvh/Gunnar |
|
| Tja ian, kan ju vara kabelstammen i bakluckan brott i nån av kablarna kolla relät och säkringarna. | |
|
K11 skall jag kolla efter. Nu fick jag lite mer akuta problem iom bilj*veln. vägrade att starta imorse. efter att jag hade gett upp på att få igång moppen. Misstänker startkt att soppa pumps relät har gått då den tänder på startgas. /Ian Är det inte paj så pajar det. |
|
|
Då var bilen igång igen. Efter ha bytt Soppapumpen kom jag på att jag måste fixa min bakruta. Hittade nu i dag Länk det end kruxet är att relät som sitter där har inte samma numemr som BMW har gett mig. vad tror ni? kan det sitta ett relä elelr lliknande någon annanstans? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.