|
|
|
|---|---|
|
Tänk va en ratt kan slitas på 15000mil. Länk Ställer frågan för sakens skull vad den är värd? | |
|
Säljaren glömde nog en 0 när vederbörande angav miltalen. E |
|
|
Japp, 15000 mil och inte en enda raksträcka kanske ;) En till som har problem med den vingliga orginaldomkraften (HF) |
|
| Ojoj,något av det värsta man sett i kategorin"ner nött ratt".Gissar på minst +40000mil... | |
|
Han kanske helt enkelt är rodelåkare och kör till och från träning med utrustningen på...;) ___ //Ulf |
|
| Han kanske har bytt ratt...;) | |
|
Otrolig handsvett? /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Min chefs 530i -02 som är konstaterat skruvad från 25000 mil till 12000 ser i princip ny ut. Den där ratten har nog varit med om runt 35000-40000 mil i alla fall. Eller så har föraren tidigare haft knogjärn på sig när har körde... //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Helt omöjligt kan det väl ändå inte vara. Själv sliter jag kopiöst mycket på skinnet på ratten. Vet inte om det beror på dåligt underhåll (smörjer med "skinnsmörj" 1-2ggr/år) eller ovanligt jobbig handsvett. Tycker man jämt får torka av svarta skinnbitar från handflatan efter lite körning i stadsmiljö... Så i min mening är det fel o döma enbart efter ratten.. mina 0.02$.. Sen såg ju bilen ovan i sig inte så pigg ut kan jag tillägga ;) Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.