|
|
|
|---|---|
|
Kom ut efter jobbet igår och såg fram emot en god middag hos mina föräldrar. Då bestämmer sig bilen för att inte starta... Återkommer efter några timmar, samma sak. Kopplar på startkablar (jag vet att man helst inte ska det) och bilen startar så snällt. Däremot har serviceindikatorn hoppat från nyservad till EN grön lampa kvar och färddatorn har ändrat språk från Engelska till Tyska. Det är nytt batteri och allt sitter fast som det ska. Nästan tio minusgrader inatt men när jag provar imorse så startar bilen så snällt och fungerar felfritt under hela dagen... Vad har hänt och hur fixar jag det? Diagnos som gäller eller. /750 E38 -98 | |
| Jag skulle göra en diagnos om jag vore du,för att vara säker på att inget har hänt... | |
|
Ja det lutar åt det. Måste ju ändå få tillbaka serviceindikeringen till fullt så det är väl inget att tveka på. Har däremot inte läst en endaste rad om detta fenomen på forumet... Någon mer än jag som råkat ut för detta så jag vet vad jag kan förvänta mig efter diagnos? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.