|
|
|
|---|---|
|
Som överskriften lyder, vart? | |
| Ebay.de , Bmw , powerbörsen , blocket. Du har samma skiva som MK2 och MK3 navi det viktiga är att det skall vara på CD och inte på DVD. Nyaste heter Skandinavien 2008-1 tror jag. | |
|
Länk --- Bilblogg: Länk |
|
|
sjukt dyrt för en skiva.. Min Bil: Länk |
|
|
Visst är det dyrt men det är ju inte gratis att hålla kartor uppdaterade och antalet kunder till dessa är ju något begränsat om man t ex jämför med musik-CD eller DVD-filmer. Jag har köpt originalskivor för Skandinavien på eBay för drygt 300kr. Då var det en skiva som ingått i en sk Europabox och just Skandinavienskivorna brukar vara de som ligger lägst i auktionerna. Motsvarande Tysklandsskiva kostar nog 2-3 gånger mer. ___ //Ulf |
|
| Utan att säga för mycket... hmmm... du kan ju alltid göra en säkerhetskopia av en orginalskiva, för inte vill man ha orginalet i bilen där skivan kan bli stulen och repad ;). Bränn filen som en image (.img) och använd verbatim skivor så är det inga problem att läsa filen har jag hört. | |
|
Jag har hört att det finns att hitta på intenet.... har en 2007-1 själv. den som söker ska finna.... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.