|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Tänk vad enkelt om alla hade ett slutsteg i skuffen med en lagom fet matarkabel direkt från batteriet.. med tanke på att alla som låser sig ute med batteritorsk verkar komma in i skuffen.. my shit always works sometimes! bi-em-dabbeljoo |
|
|
>Anders Jag vet inte hur jag skulle vridit mer än jag gjorde. Smörjde fettade motionerade helt utan skillnad i funktion. Skall testa hur det känns nu med ström i bilen, samt koppla ur strömen fast med öppen huv denna gången. Misstänker starkt att det har med deadlock att göra då sannolikheten att båda dörrlåsen är skadade/igenkärvade. >slhap Jo vore helt klart enklare så. Har mitt lilla slutsteg under baksätet, passade precis att trycka in där. Tyckte det var smidigare än att dra fler kablar in i bagaget. -Phil |
|
|
Hej! För alla er som har en e-34,Ställ er å studera låset till era Motorhuvar med huven öppen så ser ni att det går å öppna huven utifrån om man känner till hur låset är konstruerat!Tillverka en krokliknande pinne av tex pinnsvets tråd som ni knackar ren å böjer som en krok i änden,sen är det rätt lätt å räkna ut hur ni ska dra å vart ni ska dra med "Kroken" för å få upp huven(Vajerns slutända)! Har råkat ut för strömbortfall ett antal gånger å det är nog så problematiskt då batteriet sitter under baksätet å man är för stor för å kunna komma igenom Skisack-Hålet:-)Man vill ju inte att RäddningsTjänsten ska komma å klippa sönder pärlan för å få loss en å så hamna i Lokalblaskan med häcken stickandes ur bagaget å ett fånigt leende inne i Cupen. Detta har alltid funkat när jag behövt komma in under huven. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.