|
|
|
|---|---|
|
Hej! Jag är ute efter ett hårdare utseende på min e30 och tycker själv att m3breddningen är något av det grymmaste som finns. Jag letar därför just nu som en tok efter någon som säljer detta till ett bra pris. Har sett några mer eller mindre oseriösa försäljare från estland m.m. som saluför dessa delar men då krävs det givetvis förskottbetalning vilket är något jag inte är sugen på om jag inte kan lita på säljaren. Har sökt runt på forumet men inte lyckats hitta nåt aktuellt utöver realcar.se's delar. Hittar jag inget annat får det antagligen bli dessa. Det är alltså skärmbreddare och sidokjolar jag är ute efter. Det behöver absolut inte vara några kompletta skärmar utan bara något som jag kan utgå ifrån när jag ska plasta. Givetvis är det ett plus om det är kompletta skärmar men som sagt inget krav. För att kortfattat sumera det hela, m3 e30-skärmbreddare och sidokjolar till bra pris säljs var eller av vem? (både privata säljare och företag) (Om tråden är felplacerad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att någon moderator eller admin har vänligheten att flytta på den då det är mitt första inlägg, tack på förhand.) | |
|
Kolla in denna sidan Länk |
|
|
Ta en funderare om du inte ska smälla dit C-stolpe och baklucka när du ändå är på gång. Blir mycket bättre linjer på bilen med de delarna på enligt mig. ///BMW - Was sonst! |
|
|
Panos79: Tackar för länken, nån pejling på hur man ska handla av honom? Är epost ett alternativ eller bör man ringa? Kanske nån som känner adolfsson och vet vad han kan ha på lager? |
|
|
JohanE: Nej det blir det inte, smaken är som baken och om jag ska vara ärlig så ser den bagageluckan för mycket ut som en volvo 740 i mina ögon :( Visst det ser inte dåligt ut men inte värt arbetet och pengarna för mig. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.