|
|
|
|---|---|
|
Hej, Vad tror ni? Kan detta vara intressant att importera? Länk Kan det finnas nån liknande i Sverige? /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten | |
|
Sedärja, det var en snygg kombination. Svårt att säga om det finns nån liknande i Sverige, men jag har för mig jag har sett en bil till med liknande kombinationer. Om det var på mobile eller i Sverige vet jag inte. Rücksicht bitte, und denkt Voraus!Länk |
|
lob |
Kul bil. Verkar ju välutrustad men personligen tycker jag att den ljusa träinredningen var så där. Skulle inte tro att du möter en likadan på vägarna i Sverige varje vecka Länk |
|
Kan hålla med i allt. Inredningen är ju inte min favvo precis. Men de tkänns som om det kostar lika mkt i sverige för en bil som rullat lik mkt? |
|
|
Jag gillade bilen skarpt. Tycker inredningen passar till färgen på lacken. Har inte sett någon liknande i sverige. /Gunnar /Länk |
|
|
"Men de tkänns som om det kostar lika mkt i sverige för en bil som rullat lik mkt? " Möjligen för en silver metallic med svart som det verkar som 99% av alla BMW består av. Här får man ju en totalt unik bil som ser enormt mycket roligare ut än jämförbara BMW. Sådant måste ju vara värt en del. //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
|
Liknande finns, dock inte lika välutrustad. Länk /Rickard |
|
|
På den var det ju bara lacken som var individual, allt annat var standard. I thomash fall så har bilen individual skinn och paneler med betydligt mera utrustning och är ändå rejält mycket billigare. 13900 Euro blir väl runt 125000kr plus importkostnader. Den svenska kostar 170000kr med mindre utrustning. Klart du ska ta in denna skönhet till Sverige //A //Lövet Excusa me, vir optime, cogitio inquis tibi nomen "fatuus" es? |
|
| Nej, ljust trä och ljust skinn i olika nyanser går bort direkt. Priset i kombination med milen och utrustningen ger lite otäcka vibbar...... | |
| Den svenska ser fräsch ut invändigt medans den tyska ser rätt sliten ut på förarstolen. Ljust skinn är snyggt sålänge det inte är slitet/skitigt. Därefter misspryder det. | |
|
Svårt att avgöra skicket på en bild så såga inte den Tyska så lätt. Oavsett färg misspryder en sliten inredning så det köper jag inte om ljust läder. Den Tyska har manuell låda något som för 530i gör rätt mycket på priset (i Tyskland), en 530iA med den specen hade aldrig kostat dom pengarna. Alla är olika personligen har jag svårt för aluinredningen som följer med M Sportpaket, både den Tyska och Svenska är lackade i Messing som är lite för nära brunt (jag hatar brunt) medan ljusa träet är göörläckert, lädret är lite gult = inte riktigt bra hade varit bättre om det gått i gråton, som sagt vi är alla olika, jag hade valt den Tyska före, den saknar takreling vilket är bra, takreling ser dumt ut, dra soppa och sitter i vägen. Stephan |
|
|
Sliten var fel ord, småsmutsig stämmer bättre om nu inte bilden ljuger. Dvs det som syns på ljust men inte på mörkt. **BMW-ägare i 27 år och fortfarande lika entusiastisk som 1980** |
|
| Här är en liknande Alpina Länk | |
| jag gillar den som fna.. gillar inredningen extra mycket.. saknar dock takbågar vilket jag tycker en kombi ska ha | |
| bmw_jerry fast å andra sidan ser det jäkligt cleant utan bågarna:) | |
|
Tack för er input! Det kanske är dags att starta en tråd under importsektionen :-) Efter ett kort samtal med min sambo så var det tummen upp. Frågan är ju bara var priset landar totalt efter import. /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
Klar läcker bil! Klart du ska ha den! :-) M3 E30Länk |
|
|
thomash: räkna med runt 10' för att få den körklar i Sverige. Beror ju lite på transportsätt och var i Tyskland bilen finns och var i Sverige du bor. Sen går det ju i regel att pruta några kronor på den också. Nu verkar ju annonsen vara borta så antingen har du redan köpt den eller så hann någon annan före... ___ //Ulf |
|
|
Där ser man... Såld var budskapet. Hur ska man kunna toppa denna bil. Framtiden blir spännande. /Thomas Cuore Sportivo - Größe Angelegenheiten |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.