|
|
|
|---|---|
|
Hej Finns det någon möjlighet att reda ut vilken navi det är med hjälp av artikelnumren? har försökt att göa lite sökningar här på forumet, men får konstant ett fel (timeout, rad 112) i sökmodulen. /P-A | |
|
Hej, Visst kan man ta reda på vilken navi man har med artikelnummer, men enklare är nästan att bara titta på navläsaren (cd/dvdspelare) i systemet. Är det en lysdiod men står DVD är det MK4 Är det en lysdiod är det MK3 Är det 2 lysdioder är det mk1 eller mk2 /Andy |
|
|
Och MK1 har en gubbe som snackar, och MK2 har ett fruntimmer. Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
Ok Det räcker långt eftersom trean och fyran kan uteslutas p g a att där är två lysdioder. Har tyvärr ingen möjlighet att lyssna på den så skillnaden mellan MK1 och MK2 återstår ju att reda ut, men det spelar egentligen inte så stor roll. Känns inte så upphetsande att lägga några större pengar på att byta från MK1, som jag har idag, till MK2. Rätta mig gärna om jag har fel :) Tack för hjälpen! P-A |
|
|
Enda anledningen att byta mellan MK1 och MK2 är om MK1an gått sönder. Visst är det en hastighetsskillnad mellan dem, men det är oftast inte lönt meckandet. Vad har du för årsmodell på bilen? /Andy |
|
|
-96:a .....och jag stormtrivs, så sänk den inte *skratt* |
|
|
Troligen en MK1a då. Nej, jag tänker inte alls "sänka" den, har själv en E38 750. Helt underbar bil. /Andy |
|
|
Inte troligen. Det är helt säkert en MK1:a ;) "Han" pratar väldigt maskulint och har två lysdioder så MK1 ligger nära till hands |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.