|
|
|
|---|---|
|
Hallå allihopa Jag har lämmnat in min bil på bmw solna nu ett antal ggr nu pga motorlampan lyser dom har bytt ett antal saker och så ringer dom o säger din bil e klar o fixad fan då blir man glad jag kör bilen 30-40 min då åter kommer motorlampan jag ringer dom man blir skitlack så klart bilen ska in den 19 igen o jag misstänker att dom bara släcker lampan dom senaste 3ggr jag har lämmnat in bilen o säger att det e klart nu till den 19 vill jag veta vad dom har för skyldigheter jag har inte lust att betala dom för ingenting jag är inte snål som person annars hade jag inte köpt en v8 jag vill gärna veta vad jag har för rättigheter. Jag prata med en tekniker han sa att de kunde vara vad som helst med de e ju fan inte mitt jobb att ta reda på det? jag behöver all tips jag kan få jag e så less på dom (har blocket försäkring därför lämmnar jag in bilen där men men börjar lessna på blocket försäkringen nu)vad kan man göra för att få dom o fatta utan att vända upp o ner på dom :( de löser inget heller är väldigt tacksam för all hjälp o tips jag kan få mvh:Dana ps:lämmnade in min 328 i solna dom nollställde allt o sa att det var fixad men när jag va o hälsa på en vän i malmö dog bilen den pendlade mellan 1500-3000 varv bmw ängelholm löste problemet snabbt dom bytte tempgivaren o bilen blev som nu igen | |
|
Hmm välkommen till en värd av missnöje a la premium:-( Länk Hoppas allt löser sig på bästa sätt! Mvh Danne |
|
| omg hahhahaa aja bara bita i sura äpplet :( | |
|
En annan fråga är det nån som vet en bmw mek som jobbar med hjärtat ? helst med erfarenheter från v8:) vore tacksam för svar mvh:Dana |
|
|
Vad har du för val? Konsumentverket? Byta verksta? Vägra betala eftersom dom bar byter på måfå. Byt bil? |
|
|
tror nog att jag ska kolla med konsumentverket o se vad jag har för alternativ jag köpte bilen med blocket försäkring så jag e bunden till solna men snart skiter jag i blocketförsäkringen känns som de kvittar tack för tipset :( ska nog säg till dom om lampan tänd igen då vägrar jag betala |
|
| Jo för nån ggn tar garantin slut o då måste du betala me egna pengar från din ficka. | |
| Lifestream: Per Larsson är väl lämpligast att kontakta om du vill komma till en kunnig verkstad. | |
|
TACK så mycket för svaren gäller alla:) ska testa per larsson mvh:Dana ps:oggyone jag älskar bilen för mycket för att kränga iväg den :) :) :) :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.