|
|
|
|---|---|
|
Tjena, fick för mig att bygga så jag får ett torkarblad istället för 2.. fördelar? Nackdelar? lättast att få tag i? svårt o göra? Mvh Timmy | |
| jobbigt att jag kom på att det hette singel torkare... då gick det genast lättare att hitta fakta.. | |
| hittade du något intressant? mycket bök? är sugen på det på min med | |
|
nja det ska itne vara så bökigt.. men jag skulle vilja ha så att hela armen täcker hela fönstret, men ifall man gör detta så har den bara en viss räckvid vad jag har förstått. och att det itne funkar så bra vintertid. Länk Länk Länk det går väl att få den att svepa över hela rutan om man hittar rätt delar. |
|
| Jag har det på min, bytt ut den där lilla armen från e28 bara, men jag tycker inte räckvidden är tillräcklig. Alltså man ser ju tillräckligt och det gick igenom besiktningen, men det stör mig :) | |
|
Jag har också singeltorkare men med en förlängd "lilla arm" och har nästan fullt svep, Går fullt ut på förarsidan och vänder kanske 15cm upp på passagerarsidan. Har svetsat om torkararmen så att böjen på den hamnar åt rätt håll för singeltorkare. Viloläge är på förarsidan vilket är bra för då skyddar den mot vattendroppar som vandrar upp över rutan annars, därav omsvetsningen av torkararmen. ///BMW - Was sonst! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.