|
|
|
|---|---|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Har nu bestämt mig för att lugna ner mig lite i garaget,och ska nu sälja min 3.0Csi -75. Men vad kan man begära för den? Den är ett renoveringsobjekt,men fullt körbar. Rost finnes som i alla E9:or utan senare renovering. Det finns rost på nedersida av skärmarna mot sparklådor,och på undersida av passagerardörr.bakluckan är inte bra,men en ganska frisk utbytes följer med. Bilen är svensksåld,och därmed ordentligt rostskyddad,innre sparklådor är renoverade,men yttre saknas. I övrigt är den i ett hyffsat fint skick för att vara 32 år gammal! Svårt att sätta ett skäligt pris på den nu pga den uppåtgående marknaden för just E9. Bilder på den finns under min profil,men fälgarna som sitter på ska inte med,utan 14" Mahle/BBS krysseker följer med. Vad kan man annonsera ut den för?? MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
Tråkigt att du ska göra detta. De växer inte på träd om man säger. En bil som bara stiger i värde. Har själv fullt precis överallt = "chefen" är inte glad åt detta(hyr en halv lada för mina och grabbarnas pinaler). It´s not speed that kills... It´s the sudden stop at the end.... |
|
|
Jag hade hoppts på ett få se en Gr2 Luigi kopia... Du får med största sannolikhet tillbaka vad du gav iallafall, påpeka att det sitter DS 3000 belägg på bilen. /Johan |
|
BM 683 BMW 502 -57
BMW 2800 CS -70 BMW 635 CSI -79 BMW 850 ia -92 BMW M3 (325)-93 BMW 530 Touring -94 BMW 745 -02 Alpina B12 5.0 #243 |
Du vet ju vad jag fick för min, men den såldes till Tyskland, och där står dessa bilar rejält högt, i Sverige är dom betydligt billigare, eller mycket billigare. Vill du ha bra betals så annonsera på Mobile. Synd att du köpte E34:an annars kunde vi bytat med min 735:a, det kan vi göra ändå, så är du intresserad så hör av dig. Mångfaceterad arbetsmyra, med motorsport som främsta hobby. |
|
Jag var spekulant på en E9 för snart 2 år sedan, den var dock lite äldre (=ingen CSi) och helt renoverad och genomgången och i fint skick. Säljaren begärde 100 tkr, vilket jag inte var intresserad på, och det blev ingen affär. Han satte sen ner priset till 75, men då hade jag redan köpt Porschen så det var inte längre aktuellt. Vad jag vet är bilen fortfarande osåld. Mats BMW CS #5847 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.