|
|
|
|---|---|
|
Sitter inte hemma nu därav meddelande denna vägen. Såg din noterng i dagboken om att hasso skulle käka skiva till lunch. Gott. Jag vågar mig på samma utmaning om din dator hittar hem till mig. Ska bli kul att se. Jag bor som bekant i city. Hehe. Länk Mvh. Micke Olsson | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det var till kaffet,och jag fick inte äta upp den fast jag åkte dit så det tjoa om det. Han hade inte hittat hem annars:) Frågar jag 300 av innevånarna i min stad så vet inte 280 var gatan ligger.(det är tio villor på gatan) MVH Hasso |
|
Micke Olsson: Jag kommer när du minst anar det och den enda datorn som kommer med är min navigationsdator i bilen:) hasso: Det betyder att du kommer att få äta något som har mer 90% bättre koll på gatgrna i kumla än andra. En riktigt exotisk delikatess det vill säga. Behöver du ketchup till? tack för kaffet! Mvh Asken |
|
|
Asken: Jag menade ju så klart navigatorn i bilen. Den hittar inte hem till mig. Hasso: Jag bor på en avkrok mitt i city som knappast någon känner till. Ständiga kommentaren när någon frågar är "var fan ligger den gatan". Gäller även dom som bott i stan hela livet. Finns bara gatnamn + 5, 7 och 9. Hehe. Ska bli kul att se. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Micke var inte för säker:))Det var jag:( MVH Hasso |
|
Hasso: Jag böjer mig för överheten. DU hade rätt angående mitt startproblem. Det gamla felet har redan kommit tillbaka. Nästa vecka så kommer startmotorn att bytas. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
| Micke: hittar den inte hem till dig bjuder jag på en bira. Hittar den hem till dig bjuder du på bira motsvarande en startmotor. ok deal?:D | |
|
Asken: Många biror blir det om nu mot förmodan du hittar. Startmotorn ska jag ju byta. Men bara kom du sk ska vi nog hinka pilsner. Har nyss beställt en back Danska Guld Tuborg. Världens godaste öl. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
Micke :Överhet är att ta i men har man repat och bytt ut ett 20-25 tal startmotorer under årens lopp med samma feltendens som du har, så är man ju inte helt ute o cyklar tycker jag:) Asken ska inte ha nån bira:) MVH Hasso |
|
Hasso: Jaja.... Jag ger mig. Du är en klippa. Det är bättre du tar en böj neråt så dricker vi öl i stället. Det är ju du som löst problemet. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
Är på väg söderöver till pingst men tyvärr fel halva på (_!_) på Sverige. MVH Hasso |
|
Ok. Synd för det hade varit kul och träffas över en öl eller två. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.