|
|
|
|---|---|
|
Nån som vet någon klädsel-dammsugare till vettigt pris? Att KÖPA alltså. Ska vara en sån som lägger vatten/rengöringsmedel och sedan dammsuger, inte en som bara kan suga upp vatten. | |
|
Hej. Ofta kostar dem en hel del. Jag vet att kärcher har en modell/serie som heter puzzi som ligger ganska rätt i pris. Hör med din lokala kärcher handlare om pris. Länk MVH |
|
| Jag vet att Electrolux har sådana dammsugare också, men de är nog dyrare än Kärscher skulle jag tro. Jag har en jag köpte för flera år sedan som jag är extremt nöjd med! | |
|
Kärcher= kvalitet 1-10=4 om man frågar ett proffs. KEW, Alto eller liknande de som är klockrena. M635CSI på forumet har köpt en underbar sug. Mvh Asken |
|
|
Vilket proffs har du frågat? Och en person, är ju inte vidare mkt till statistik;) Kan iof hålla med om att kärcher inte har högsta kvalitet, men är inte heller speciellt dyra. Och är nog bra för eget bruk. Använder själv en maskin för nära 30k, men det är inte direkt något jag rekomenderar en privatperson. MVH/ |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
Jag köpte mig en Nilfisk AX14 Länk Och är väldigt nöjd med maskinen. Kostar runt 10k och fungerar mycket bra till rengöring av bilklädslar. MVH Patrik "TRISS I 6:OR" En av dom: M635 Länk |
|
Hur står sig Kärcher Puzzi 8/1C mot AX14? Kostar ca hälften mot Nilfisk. M635 har du haft ngr problem med din Nilfisk? Kör ni efterbehandling (impregnering) av inredningen? Kan man tvätta takets insida (tygcab resp vanlig täckt) med en våtdammsugare? |
|
| Jag köpte en Kärcher Puzzi 8/1C som jag är väldigt nöjd med. Dock har jag inget att jämföra med men den är smidig att använda och bra "sug" i den. Jag känner inget behov av en bättre/dyrare maskin. | |
|
RG2000 som bland annat säljs hos reservdelsgurun.se har fått mycket goda vitsord, jag funderar själv på att köpa en sådan vad det lider. Kostar 2495 kr dvs. halva priset mot en Kärcher Puzzi 8/1C. /Masten |
|
|
Jag har köpt en RG2000 på vinst och förlust, på en kampanj där det ingick 5 lit. klädseltvätt (som jag inte vet vad det är, har köpt Brisk LF med). Bara satt ihop den och provstartat. Känns väl som att plocka med Kärcher konsumentprylar ung. Pajar själva pump/extraktordelen har man ju halva värdet kvar i en våtdammsugare i.a.f. Såg också att forumfolk skröt upp den. Vi får väl se. Brukar vara skeptisk till lågprisprylar.. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.