|
|
|
|---|---|
| Har bara sett den klädseln på bild och det är lite svårt att få nån uppfattning. Är den mer gul än vit? Typ som vaniljvisp? :) Den ser fin ut på bilder....hur tycker ni att den gör sig i verkligheten? Måste man ha mörk bil till den då...svart eller blå. Skulle det funka med karmosinröd? | |
|
I nya numret av BMWcar provkörs en svart 130 Limited Edition med Lemon skinn. Kontrasten blir ganska stark. Kanske för stark. |
|
|
Skulle säga att det ligger mera lime i den än citron om du förstår liknelsen. Vaniljvisp, njae... Jag valde mellan lemon och klassisk svart skinn. Lemon var snygg men jag kände att jag inte orkade med klädseltvätt SÅ ofta. Har en vit skinnfotölj hemma och blåa jeans syns efter en kvart.... |
|
| tycker att lemon till en svartmetallic eller mörkblåmetallic-lack är vansinnigt snyggt. | |
|
Jag har lemon och är väldigt nöjd med den färgen. Jag hade bestämt mig för svartskinn men när jag såg bilderna på lemonklädseln blev jag kär. Den är inte kritvit utan mer åt gräddvit eller hur man ska förklara det. Jag har en svartmetallic. Bifogar några bilder på min bil Länk Länk |
|
|
Denna kombinationen till en 1-serie M-sport är inte helt fel... :) Länk |
|
|
Snyggaste standard-skinnet någonsin... Hade gärna bytt mitt svarta skinn mot lemon :) Länk |
|
|
Hmm.. färgen är inte speciellt gul. Men lite som vaniljvisp är den nog. Svårt att beskriva. Jag har den i min bil, 120d med M-sport, och tycker det är hur snyggt som helst. Den blir såklart lättare smutsig än svart skinn, men tack vare att det är just skinn så är det lätt att torka av. Smutsen sitter inte alls hårt. Kolla gärna i mitt galleri för fler bilder. Mvh Johan |
|
|
Tackar för bilderna. Ni har rätt....det är ruskigt snyggt! Återstår bara att välja färg på bilen sen då... =) Har velat haft en karmosinröd men lemonklädseln passar kanske inte så bra ihop. Svart bil med lemonklädsel är den snyggaste komb jag sett hittils. Din är riktigt läcker groze! Svart är ju alltid snyggt men jag tänkte att det blir lite anonymt på en etta och att det snygga linjespelet försvinner (plus att dom är hemska att hålla rena) men det verkar funka kanon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.