|
|
|
|---|---|
|
Skriv vad ni tycker. Länk | |
| njaaaa vet inte riktigt.. gilar m-speglarna mer | |
|
Har inte sett den modellen innan, trodde först det var Hamann speglar men det är det väl inte eller? Då har du fått lacka om dörrarna oxå? Låter som ett dyrt backspegelbyte. =) Ser ok ut men även jag gillar M speglarna bättre. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
Ser mkt bra ut tycker jag! Bättre än hund öronen, usch! |
|
| imix: har du tänkt göra något mer med bilen?? | |
|
Enda som jag skulle vilja göra är att sätta i svarta sportstolar. Annars är jag nöjd! |
|
|
ser ok ut,, men som grabbarna säger ,, m-speglarna e snyggare ruLLEZ |
|
| Ser inte bra ut, m-speglarna e snyggare | |
|
Nja, får nog hålla med den andra skalan här. M-Speglarna ser bättre ut IRL iallafall. Vad är det för framlampor du har på den, trodde inte det fanns med angeleyes till Z3?? Mvh Markus |
|
|
Dom är hemma-gjorda. Jag tyckte att M-speglarna sitter lika fult som orginal, stora blaffer på dörren. Men nu vet jag iallafall att jag blir nog ensam om dessa speglar, he he. |
|
|
Jag tycker det såg ut som ett bra jobb. Men jag är lite kluven om resultatet. Vid första titten såg det inte klokt ut, men efter en stund ser det helt ok ut. Men helst föredrar jag nog original speglarna. |
|
|
Ser bra ut, bra placering, det enda vore väl att du skulle vara liite större, men Cupspeglar är läckra. Stephan |
|
|
Hur vet du hur stor jag är? |
|
| Hehe, sånt här kan liva upp en trist och tråkig vinterkväll.. Hihi hoho | |
| imix; Din skugga syns på en av bilderna=) Eller så är det välkänt i BMWkretsar=) hmm kan ju vara en tredje variant, men vem vet vad det kan vara?!=) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.