|
|
|
|---|---|
|
Har blivit med 530 93:a med den lilla V8an, och min fråga är vad ska det sitta för batteri i den? Det är en gammal belånad bil som stått ca ett halvår det gamla batteriet var på ca 60A men jag misstänker att det inte var något batteri som var ämnat för den bilen. nu sitter det ett litet batteri i som vi hade tillgängligt men jag misstänker att det är för svagt då antispin och batteri lampa börjar lysa då man har den i dragläge, vi har ett batteri som ska sitta i en 740 99:a på 110A ä det för stort för den här bilen eller skulle jag kunna använda mig av det? Tacksam för svar // Johan | |
| Om 110Ah batteriet går ned i batterihållaren kan du använda det(se till att det är till 100% laddat när du sätter i det) men jag tvivlar på att det får plats , i min förra 530E34 la jag i ett Maxxima gel batteri som fick plats liggande och det funkade mkt bra , original annars är 85Ah med måtten: 353Lx175bx175h med försänkta poler och polställning 0 | |
| Uppgifterna kom ifrån Tudor | |
Conan999 |
Jag köpte ett nytt 88 A från biltema Conan999 |
|
Bimmern lite stort batteri har du. Om du skall köpa nytt köp ett batteri av bra märke det tjänar du på i längden. |
|
|
Men det ska vara ett på batteri på 85A standard... kollade på mekonomens hemsida då rekomenderade de ett på 65A till mitt reg nr är inte det för klent? |
|
| Jo det låter lite lite | |
| köp batteriet på bmw dom e faktiskt inte dyra på batterier | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.