|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Två av mina fyra tjejer samkör i denna film, eftersom de blev så brutalt svartsjuka på varandra när jag bara ville ha den ena. Båda vill jobba med bilar när de blir stora som pappa, så vi smygstartar lite så här! Länk Underbar bil för övrigt, de släppte fram mig till ratten efter lite tjatande... ;-) | |
|
Klockrent! Skit kul att se på! Nu vet dem vilken bil de ska välja när de blir stora. Bra gjort! |
|
| Tack för en trevlig filmuppvisning Android... | |
|
Haha så underbar film:D pip vit:D haha When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
| hahaha fy faan så klockren :D så underbar film :D Och för att inte nämna bil ;) | |
Gemini__ |
Haha, riktigt skoj! |
|
Nu ska vi se om vi kan veva igång det gammla aset :) |
|
| kul reportage :D | |
| Skrattade gott! :) | |
| Underbart! :) | |
|
Grävande journalistik at it's best! :D Mina döttrar brukar också följa med och provköra bilar, med blandad entusiasm... Mvh, /Wille |
|
|
Android: Trevligt och nytt sätt att beskriva en underbar bil, bra jobbat :)) |
|
| haha, skitkul reportage! det är alltid roligt när ungar ska repetera vad de vuxna säger! | |
|
Haha bästa reportaget på länge :P Min Bil: Länk |
|
|
Härlig avslutning "Hejdå, sen till dagis. " Strålande gjort. Mvh Mikael |
|
|
haha! :-) klockrent gjort! |
|
|
Härlig film! Skrattade som en galning när de kastades från sida till sida i baksätet :P Hur gamla är de egentligen? |
|
| 5,5 och 7 år. =) | |
|
Mycket bra! mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
haha ! Helt perfekt :) Grymma tjejer! BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
Det kom in önskemål om en översättning, så här är den - ifall ni plötsligt blev jäkligt dåliga på svenska (eller vill länka den nån annanstans ;-) ) Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.