|
|
|
|---|---|
|
Letar efter prisvärda coilovers till en e36 cupe och hittade en firma som heter waarwest.se som säljer 2st kitt från FK ena heter: AK Coiloverkit E36, Höjdjusterbara. E36 4-cyl 3 995,00 kr och de andra heter SE+ Coiloverkit, Höjd- & dämpjusterbara. E36 4-cyl 6 495,00 kr Så frågan är är detta något att satsa på eller har ni något bättre förslag? På bilen sitter de ett par 17" med 205/50 däck och just nu så tar däcken i ifram pga tattar sänkning med kapade orginal fjädrar. Tycker ni att man ska köpa de som är lite dyrare och kan ställa hårdheten på? Bild på bilen: Länk | |
|
Min förra bil hade FK Coilovers med justerbar höjd monterade när jag köpte den. Lite väl hård enligt min smak men annars funkade den fint. Det enda som gör mig något tveksam var att jag tyckte de oxiderade rätt ordentligt. Jag köpte bilen -02 med satsen på och körde endast sommartid tills i år och de såg rätt anfrätta ut. Nu vet jag ju inte när de köptes, kan ju ha suttit på i 10 år om förra ägaren börjat med att montera dem. Men för att inte ha utsatts för vägsalt så såg de rätt risiga ut. /Fredrik Trottoarkantshatare Min 330i Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.