|
|
|
|---|---|
Hawar |
Hej, Kan jag få er hjälp att värdera denna bil: Länk Prismässigt tycker jag att den ligger bra, men kan inte påstå att telefonen går varm direkt. Har jag några fundamentala fel i annonsen? Mvh Hawar |
Hawar |
Det är förresten en 2003 uttagen 2004. |
Hawar |
Är det verkligen ingen som har några synpunkter. Kom igen nu jag behöver er hjälp :) Känns som om jag kört fast |
|
Hej Din bil är väldigt dyr, med tanke på årsmodell och mil. Därför är det väldigt få som ringer. Som referens fick min granne exakt 168kkr för sin liknande 320Ci -03 (7000mil), detta var i september förra året. E46 har sjunkit kraftigt under detta år. Gissar på att 145-150kkr är ett vettigare riktpris. |
|
|
Jag sålde min 325 01 Coupe för 157 i sept med M-paket taklucka navi automat sportstolar cd vxl pdc osv. Import 8000mil silver. Nya sommar däck, Nyservad insp II. |
|
Hawar |
hmm.. Okej när jag knappar in på bilpriser får jag 158 - 168 som privatpris och runt 178 som bilhandlarpris. Kanske en dålig period att sälja också, de flesta som vill ha en Coupé kanske köper det till våren? |
| Tycker generellt att värderingsidor är ganska grovt verktyg som för vissa modeller och bilmärken är missvisande.... | |
|
Hej. Betalade precis 165000 hos en bilhandlare, för en 320 ci -04 uttagen 05, som gått 4600 mil. Klimatanläggning, xenon, helläder. Det kändes som en bra affär, men är väll egentligen marknadspriset. Bilpriser.se värderar den iof högre. Det gäller ju också att hitta en köpare som vill ha precis din bil, med just den färgen och utrustning, då spelar priset inte så stor roll. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.